Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Ni som ringt till Birgitta, vilken tid brukar vara en bra tid att ringa henne? Jag tänkte först skriva, men sist jag skrev till henne och hon ringde upp mig fick jag ju hjärtat i halsgropen. Vågar inte utsätta mig för det igen tror jag. Hon lovade i höstas att hon skulle informera Abba om vår situation, att vi inte kommer att få förnyat medgivande och jag vill kolla om hon har gjort det eller inte. Önskar så att man kunde få en liten signal om att man blivit matchad eller inte, men vi visste ju vad vi gjorde när vi valde Sydafrika, både på gott och ont.
Måste hitta ny styrka till detta väntande någonstans... vet bara inte var...
Samlar ihop nytt hopp om att vi ska få höra några positiva nyheter om bb ni i början av veckan.. Kram på er!
Ja, måste det faktiskt snart komma några BB, lite information vore på sin plats när inga BB kommit på 5 veckor. Förstår din oro Flybe, ring du och hör med Birgitta.
Vi får hoppas på flera BB idag.
Sitter i telefonkö nu :)