Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Nåt nytt?????
här har telefonen varit tyst hela förmiddagen, men dagen är ju inte slut än. Hoppas att den har ringt hos några av er andra. Kram
Inget här heller ...
Qermit: Jag drömde om er i natt, att ni fick BB idag! Synd att det inte var en sanndröm....
Ni fick ett syskonpar, en son som var några år och en liten dotter.
HÅLL UT, snart kommer samtalet!!!
Det verkar som vi får hoppas på BB nästa vecka då. Tung väntan.........
Drömde i natt att Abba ringde och bad oss skicka ner vår N till SA för att de ville vara säkra på att hon och vår lillebror skulle bli ett bra syskonpar. Vi skulle få hämta dem om några veckor. Vi gick med på det, och sen började världens kamp för att få tillbaka vår dotter. Vi fick till slut hämta barnen när N fyllt 20 år och lillebror 18.
Snacka att min hjärna (och hjärta) har det jobbigt med den här väntan. Hoppas att det är över snart (och i natt får N sova i vår säng så att jag kan krama henne om drömmen kommer tillbaka!) .