Inlägg från: Qermit |Visa alla inlägg
  • Qermit

Sydafrika-tråd!

Nu har jag börjat drömma helkonstiga drömmar om bb. Inatt t ex, då drömde jag att det drösade in brev med bb genom vår dörr kl. 24.00 och det enda som jag och mannen konstaterade var att AC har börjat jobba natt. Hoppas att det kan vara ett tecken på att det är ett bb på väg...

Lindiwe, jag kan inte ens försöka sätta mig in i den stress som ni lever med! Kram!

• Qermit

Ada Hjärta. Imorgon kanske jag får skriva om bb idag skriver jag om konstiga drömmar .

På jobbet funkar FL jättedåligt för mig. Kan t ex inte citera och inläggen kommer inte alltid med. Jag vägrar att ta det som ett tecken på att jag inte borde hänga här under arbetstid...

• Qermit
    Längtande SA skrev 2011-11-17 21:30:32 följande:
    Gråtit som varje torsdag! Vill bara säga: Qermit! Vad bra ni är!! <3
    Skäms Tusen tack! Just det här avsnittet var lite märkligt att se eftersom vi inte sett det innan men nu har vi pustat ut.

Startade en offentlig blogg idag om det är någon som är intresserad;
    emilieanders.blogspot.com
  • Qermit

Du får inte skrämmas så Gracel, jag trodde ju att du fått bb! Pust... nope här är det tyst som i graven. Ok, vi fortsätter några nervösa timmar. Skräckfilm, vad är det?!

• Qermit
    Längtande SA skrev 2011-11-19 10:13:18 följande:
    Snart är det ju måndag! Måndag kan ju vara bb-dag! Håller tummarna

Vad tror ni. OM det kommer bb imorgon, kan AC/Abba då ändra sig så att vi får åka och hämta våra pluttar innan jul?
  • Qermit
    ViljaDrömma skrev 2011-11-20 19:45:55 följande:
    Om man tittar på förra året så borde svaret vara JA. Fortfarande hinns det ju med innan jul. Om man åker ner med en veckas varsel, så är det ju lugnt. Så än har vi INTE räknat ut vår tredje musketör...

OM det nu istället blir en bild på barnetsplats vid julbordet istället, så vet ni ju iallafall vem ni ska köpa julklappar till. Och sen kan ni sitta där på ert barriga golv i januari och se när Liten frenetiskt sliter och drar i alla presentsnören för att komma åt sina överraskningar!

MEN, imorrn ringer det. Vi säger så.

<3 <3 <3
    Ja, vi säger så ... Tyvärr tror jag inte att det kommer ringa till oss under 2011 så vi tar nya tag 2012. Tiden går ju så fort nuförtiden och snart är det januari igen! *ironisk*

Härligt att ni tror att man kanske får åka ändå, även om AC givit förra veckan som sista vecka!
  • Qermit
    LindiweSA skrev 2011-11-21 17:23:06 följande:
    Det har visst inte kommit några bb idag heller Rynkar på näsan
    Nu får vi hoppas på flera bb under december så att flera får åka tidigt i januari och möta sina guldklimpar.
  • Qermit

Håller med, tack för TV-tips!

Nu har jag postat de handlingar som behöver förnyas efter 12 månaders väntan. Och alla andra handlingar som behövs till ny medgivandeutredning är inlämnade. Känns fantastiskt skönt att bara luta sig tillbaka och vänta igen. Tror minsann att jag är värd lite choklad !

• Qermit
    LindiweSA skrev 2011-11-22 18:33:27 följande:
    Jag hade lite mejlkontakt med Birgitta idag och hon skrev att hon kommer att hålla Abba informerade om oss som inte kommer att få nytt medgivande när det gamla gått ut så att de inte missar det. Skönt att veta. Om det är fler som är i samma situation som oss kan det alltså vara bra att informera Birgitta om detta.
    Åh, så skönt att höra! Inte för att vi ligger på gränsen men jag tänker mycket på er och tycker att det vore så oerhört trist om ni skulle falla på mållinjen för att det strulat så i SA den här tiden.
Svar på tråden Sydafrika-tråd!