Sydafrika-tråd!
Är det någon mer än jag som har ont i magen av nervositet idag? Usch, det här är verkligen tortyr!
Är det någon mer än jag som har ont i magen av nervositet idag? Usch, det här är verkligen tortyr!
Instämmer i grattiskören! Och nu ser vi fram emot 2012 och glömmer bort det jobbiga med 2011...
Stor kram till er som väntar och längtar.
Tack för infon! Det låter ju helt fantastiskt om det stämmer! Idag är det med dubbla känslor som jag konstaterar att 2011 inte var vårt familjeår! Kram till er alla som väntar och också till er som väntar med oss som väntar.
Längtande SA, du glömde bävar bävar bävar. Det är iaf en stor ingrediens hos mig i min julstämning. Jag bävar supermycket för vad som händer om vi inte får bb i januari, februari, mars osv. Det börjar inte kännas som all väntan kommer ge frukt någon dag längre . Oftast går det bra att puffa undan den känslan men ibland, som idag, fungerar det inte.
Tack Lindiwe! Det känns skönt att höra även om jag inte helt vågar tro på det.
Nu tar jag FL-ledigt några dagar. Passar på att önska er alla en riktigt god jul!
Har nog aldrig längtat att jul- och nyårshelgerna ska vara över så mycket som den här gången. Samtidigt är det med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot 9/1... Tänk om det blir stopp igen :-S.