Cathie skrev 2010-09-21 10:17:09 följande:
Hej alla.
Igår gick jag in i v 11, så nu är det bara 2 v till, sen kan man börja stressa ner lite! Skönt.
Vi ska absolut ta reda på könet. Det gjorde vi förra gånen också. Jag var jätteförväntasfull inför det första ul i v 20... Men vår redan då envisa dotter låg m benen i kors och värade visa ngt!! Också vid det andra ul i v 32 vägrade hon visa sig... Jag fick gå på ett tillväxtultraljud i v 37 och då syntest det att det var en tjej... Så det där m att ta reda på könet är ju inte alls säkert att det funkar.
Nu har jag börjat noja lite över att gjorde kjesarsnitt förra gången och läste nu att ärret på livmodern kunde gå upp lite när den växte!!! Måste kolla m min bm... För det låter ju inte så himla trevligt!!
Jag ska iaf på inskrivning nästa vecka. Är det nån som redan varit på inskrivning? Jag hatar sprutor och nålar och är redan superstirrig för blodprovet...
Jag har redan varit där. Fick mitt jättetidigt, v 6 tror jag det var. Så nu känns det jättekonstigt att inte ha varit på något besök på länge. Kommer ju inte va det förrän ul i v 19. Får se till att klara sig själv helt enkelt!
Är nu i v 14+2.
Tycker inte heller om att bli stucken men jag brukar tänka att det är nått som bara ska göras, bara dumt att stirra upp sig, man slipper ju ändå inte.
Haha, tråkigt när man väl bestämt sig för att man vill veta könet och så vill inte den lilla! Vi har inte bestämt oss än.