• SuzR

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Bor också i Malmö, i Slottstaden. Har bf 21 april
    mår sjuuukt illa. Hur mår ni?
    Ska på inskrivning den 14 sep och sen den 28 sep...vad är nu VUL nu igen,...? Vet inte om dom sa något om det

• SuzR
    Cathie skrev 2010-08-30 15:04:53 följande:
    Va roligt m alla! Vi kan väl försöka följas åt lite här?

SuzR: VUL = Vaginalt Ultraljud som görs tidigt i grav då man bl a ser hjärtat slå . Jag fick göra det förra gången, men inte hos min vanliga bm, utan jag fick "tigga" till mig det hos min privata gyn som inte hade någon mödravård... Ni som fått tid för VUL, går ni privat? Jag ska höra m min bm idag, det lugnar ju trots allt att man får se hjärtat slå!

Annars mår jag bra, bara trött, trött och trött! Hade kunnat sova närsomhelst på dygnet!
    ok tack för info! jag går privat så ska kolla om jag kan få det eller om dom redan räknar med att jag ska få det. jag mår illa, illa illa
  • SuzR
    EmmaRoSa skrev 2010-08-31 14:51:31 följande:
    Hej! Läs mitt inlägg nr 9 där har jag skrivit vad nupp test är! :)
    oj förlåt:)
    ok nu ser jag. Ok jag vill absolut göra nupp test.
    Var bor du i slottstaden? jag bor också där! Jag går till slottstadens läkargrupp.
  • SuzR

hänger med (igen??) minns inte...
    var på ultraljud i tisdags och allt såg bra ut, den lilla bönan är 1,26 cm :) har bokat tid flr kub test också. BF 24 april!

Är i v 9 och mår fortfararande illa. Eller, det är ok varannan dag. Imorse spydde jag och det var ett tag sen sist, en vecka kanske. Jag är inte sugen på någon mat och är aldrig hungrig. Så det enda jag vill göra är att ligga på soffan och glo på tv:) skönt!

• SuzR
    Almazz: 11 Mars 2011
    Cathie; 18 April 2011
    MelikaH; 20 April 2011
    EmmaRoSa; 27 April 2011
    Yeahcarro: 28 April 2011
    SuzR: 24 april 2011
  • SuzR
    Misswiren skrev 2010-09-17 08:17:53 följande:
    Hajhaj.

Får man hänga med här?

Är en Vellingetjej från början, men bor nu i Kävlinge då sonen börjat skolan där. 27 år..host host, iaf en månad till :-P

Väntar mitt andra nu, bara 7 år senare än första

BF den 4.e Maj.

Illamåendet har slagit mig med en storm. Kräks heeeela tiden. Hujedamej.

Nåväl. Hellre de än inget alls :-P

Hur mår ni andra?
    är också Vellingetjej från början:) Bor nu i Malmö
  • SuzR

haha vad roligt! ska minsann gå in i era profiler och kolla.Jag har svårt för namn men utseenden känner jag kanske igen! Smilla vem är du då?
    abbi och jag är iaf släkt typ.

• SuzR

Almazz: 11 Mars 2011
    Cathie; 18 April 2011
    MelikaH; 20 April 2011
    EmmaRoSa; 5 Maj 2011 
    Yeahcarro: 28 April 2011
    SuzR: 24 april 2011
    Abbi: 10 april 2011

• SuzR

miss wiren känner jag igen pyttelite..men vi snackar över 10 år sen...

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö