• SuzR

BF våren 2011 i närheten av Malmö

abbi: nej det är bara jag och tompa!
    vi hörs!!kram

• SuzR

oj! hur känns foglossning??

går in i vecka 10 nu och det börjar synas:) syns det på sig abbi?

ska på inskrivning imorn!

• SuzR
    abbi skrev 2010-09-29 11:42:43 följande:
    Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen, men jag har fått ett jävla humör! Värre än vanligt, hihi! Usch jag kan bli skitsur och arg för minsta lilla! :( stackars min sambo!
    SuzR: du får vara snäll mot honom på jobb och förklara att jag inte kan hjälpa det! Hihi
    haha,. du vi var alla irriterade på jobbet igår (lite bättre idag) och Maria förklarade detta med grav hormoner och sa 'snälla säg att Stina är likadan!' din sambo högt och tydligt 'JA'!

hehe
    jag blir inte argsint av mig, mer gråtfärdig men jag brukar varna min sambo innan...
    annars är det lugnt var hos barnmorskan igår och hon frågade lite grejer typ om jag knarkade och hade rinnande vatten hemma haha. Men allt gick bra, hon var supertrevlig. Nästa pitstop är KUB testet 19 okt. tror jag det var.
  • SuzR

..för att inte nämna Extreme Home makeover på kanal 4....

• SuzR

trodde mitt illamående hade gått över (har inte kräkts på ett par veckor) men neeeej då igår mådde jag illa på jobbet och tyvärr hann jag inte stänga alla dörrar så de som vet att jag är gravid hörde, och din sambo abbi, var lite orolig över att jag skulle spy över honom eftersom vi sitter mittemot varande'...suck....det var liksom pinsamt som det var redan...

• SuzR
    Peecock skrev 2010-10-01 10:44:52 följande:
    Oj vad jag är glad att jag slipper graviditetsillamående!
    japp det ska du vara! det är inget kul alls, känns som om man är bakis utan att ha druckit:)
  • SuzR

känns som om jag är den enda som inte är orolig eller nervös för KUB test...kanske kommer om 19 dagar;) men jag känner..inget alls! Kanske tar jag för givet att allt är ok?

• SuzR
    Peecock skrev 2010-10-01 13:07:37 följande:
    Vad skoj! Hur länge varar en inskrivning?

Min inskrivning är på tisdag !
    för oss tog det en timme..
  • SuzR
    abbi skrev 2010-10-03 17:05:16 följande:
    Smilla: Hittade ni någon vagn ni fastnade för? Själv blev jag väldigt förtjust i en Teutonia Spirit, den kändes völdigt lättkörd och jag gillar att den har 3 hjul!
    :)
    Hur känns det inför morgondagens KUB? Jag är faktiskt lite nervös.. och nyfiken så klart!
    hörde att det gick bra imorse?!
  • SuzR
    abbi skrev 2010-10-04 11:10:46 följande:
    Det gick jättebra i morse! Fick du se bilden av B? :)
    Vi fick se en väldigt söt liten parvel och fick fina resultat på KUB!
    japp 'B Junior' sa han..hehe. han var såååå glad! Sen var en annan kollega i rummet som inte vet om att jag är preggo) och b frågade 'när ska ska du gå sussie'?? 'eller var det kanske hemligt'??
    hehe
    ja och då berättade jag ju men kollegan verkade lite oförstående så jag berättade i klarspråk att jag var gravid och nu är det ju skitsamma, har gått in i vecka 11 nu (tror jag) så nu är det väl safe.

snubblade och trillade pladask på gatan i lördags....blev lite orolig men tror det är lugnt. det är väl ganska skyddat där inne?
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö