• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Jag tänkte nog jobba till iaf mitten av Mars! BF 10 april! ;) jobbar som transportledare på kontor! Då har jag iaf ett par veckor på mig!

Idag ska jag till BM och hoppas jag får lyssna på hjärtljud! Har ni fått göra det?

• abbi

Japp det är verkligen så ju! Vi får se helt enkelt! :) jag siktar in mig på mitten av Mars iaf! ;)

• abbi

Jag går nog 4 veckor innan, och har 5 veckors semester att ta ut innan jag tar av mina mammadagar! Kan man göra så?!

• abbi

Ahaa! Man får nog kolla upp sånt innan man bestämmer! Kan
    Ju vara skönt att ha sen när man kommer tillbaka! Jag visste inte att man fick 10 dagar under det året... Det e ju bra!

• abbi

Ok! Shit 2013... Det är evigheter tills dess! Idag Hr jag skickat in mitt moderskapsintyg till försäkringskassan!
    Det känns som en hel djungel.. Hur många dagar man ska ta ut och Hit o dit!

• abbi

Japp klart du får Det intyget då Carro! ;)

Suzr: du får det intyget hos din bm som du skickar in till f-kassan! :)

• abbi

Yeahcarro: det kommer gå jäättesnabbt! Du måste höra av dig sen!

• abbi

Oj jävlar vilken lista!! Hahaha ;)
    Jag är också i vecka 22...härligt att det går framåt! ;)
    Fick också lyssna på hjärtljud förra veckan, det var underbara ljud! ;)

• abbi

Oj vad ni skriver! ;)
    Vi har fått några tider för föräldrarutbildning eller vad det nu var, av min BM!
    Tycker det kan vara bra att gå på!

Jag känner också vår lilla gosse liite varje dag, men inga rejäla kickar än!

• abbi

Smilla: ja det kanske vi gör? Men jag har fått papper på det och det var i februari!

Jag har gått upp 6 kg! Känns helt ok! Och det har bara satt sig på mage o möjligtvis höfterna! Inget i ansikte eller byst. ;)
    Älskar också min mage! Jag ht alltid varit mullig men nu är det gravidmage så den är man stolt över! Hihi

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö