• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Jag är nervös inför glukostestet för resultatet.. Var 3:e får ju graviditetsdiabetes! Ska dit den 25 januari!
    Har även bokat in sista UL i februari!

Lillen sparkar mycket, speciellt om jag har ätit eller lutar mig fram! Hihi
    Min sambo kunde känna utanpå också för
    Några dagar sen! ;)

Hur länge ska ni jobba?

• abbi

Vi ska också på bröllop i mitten av Juni, men min kompis räknar med att bebben kommer med! ;)
    Undrar hur det bli med möhippan i början av juni?? Det känns lite värre med den..

Smilla: vilket datum är din sista jobbedag?

• abbi

Jag funderar på att gå hem den 18 Mars, men säger nog som dig.. Att om allt känns bra så kanske det blir den 25 Mars!
    Bf 10 april ju! ;)

• abbi

Ja jag vet! 90 days to go! Hihi
    Mm undrar vem av oss alla som får
    Först! Spännande!

Idag fick vi hämtat hem ett superbra skötbord som vi ska ha på badkaret! ;) är så nöjd och vi betalade bara 175:- ;)

• abbi

Misswiren: grattis till förlovningen ;) och angående din systers bröllop så hade jag också blivit jätte ledsen! Hon kan väl inte mena allvar?

• abbi

När ska ni ställa i ordning allt i bebisrummet? Vi bor ju bara i en 2:à så ngt bebisrum har vi inte.. Men jag skulle kunna bygga ihopa sängen nu och bädda och bara gå o titta och mysa!!

• abbi

Jag väntar nog denna månaden och kanske nästa! Men i mars måste jag nog börja! Hihi
    Man är ju inte klok! ;)

• abbi

Smilla: Ja som Suzr skrev så är det på friskis o svettis, där dom har Vattengympa för gravida! Ska bli så skönt, och jag har hört mkt gott om den med! :)

Misswirén: Vad synd att det har blivit så med din syster,, ;/ Vad säger era föräldrar om det? Tycker inte dom att det är konstigt?

Så ni ska också få en pojke,, det ska vi meeed! :)

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö