• Peecock

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Änn så länge har jag inte hört några kommentarer om magen annat än bra. De skulle bara våga säga ngt annat ! Om de nu tycker att jag ser stor ut får de gärna behålla det för sig själva !
    Jag njuter inte direkt av att bli större och större eftersom jag redan innan var + modell. Så det blir lite jobbigt när det är foto-dags för mig. Men så länge inga kameror förevigar mig tycker jag att jag är fin :)

Vad gäller andra krämpor har det lugnat sig, jag vet inte om det var foglossning jag fick för med träning blev det mkt bättre !! Vikten vet jag inte ngt om, har inte vägt mig sen inskrivningen så det blir upp till bevis på onsdag förmiddag då det är dags för mitt 2:a bm besök.

Jag tror inte ngn vågar kommentera till mig hur jag "ska" vara/må/känna...de får bara massa mothugg tillbaks. Om det är ngt jag lärt mig är det att skita i vad alla andra tycker om mig...

• Peecock

Jag har också fått det som svar

- pumpa !

Min pappa fyller 60 den 6 juni och jag ska vara glad om vår dotter tittar ut 5 maj, då vill delar av min familj resa utomlands för att fira. Jag har erbjudit mig att stanna hemma, men då var jag ju så tramsig....de är ju så lätta i den åldern...1 mån. Nej...jag åker INTE utomlands med min 1 mån gamla barn.

• Peecock

Men va fan!! Är hon sann din syrra ??? Det låter ju helt sjukt i huvudet....

När jag läste så tänkte jag...ahaa...hon får inte överglänsa bruden på sin dag. Men att du skulle bli för stor för att vara med på din systers bröllop? Är hon verklig...är hon full....??

Shit jag skulle druckit mitt kaffe innan jag läste detta!

• Peecock

Här mås det bra! Lite ont i svanken om jag går länge..men jag försöker råda bot på det genom att träna nedre delen av ryggen ett par ggr i veckan.

Ikväll ska vi kika på en Brio säng vi hittade på blocket . En riktigt klar-röd sådan. Hoppas den är fin!

• Peecock

Nästa vecka visar jag min lekamen i baddräkt jag med , liiiite besviken att man bara kan träna det en gång i veckan. Men men...löpband för resten då.

Fick bannor för min 7 kg viktuppgång på mitt andra besök hos BM igår. Jag skulle inte lyssna på folk som sa till mig att jag skulle unna mig saker. Jag fick fem No No´s  absolut INGET av följande skulle jag äta :
    Godis,läsk,saft,kakor,bullar (kanelbullar gissar jag)
    Chips var tydligen bättre...fast då fick man i sig massa onödigt fett....
    Så det blir definitivt en utmaning att inte röra ngt av dem fem grejerna på de veckor som är kvar. Särskilt när min syster firar sin födelsedag med tårtkalas i helgen. Jag får väl ta med mig ett päron el ngt :)

• Peecock

Jag hade gått upp 7 kg från inskrivningen till nu och det tyckte hon inte var bra...så jag var jäääätteledsen igår. Idag har man lite mer perspektiv. Jag undviker gärna extra vikt om jag kan, jag har ju redan att ta av... men hon var lite onödigt hård kan jag tycka. Jag kunde inte riktigt slappna av resten av tiden jag var där, tårarna bara strömmade ner från kinderna. Tappade koncentrationen lite och kunde inte riktigt njuta som jag skulle vilja av hjärtljuden.

Klippkort på en simhall var ju en sktibra idé, då kan man ju simma.....smaaart !!

• Peecock

Nej det är klart man blir förolämpad , jag försökte förklara vad jag gjort när jag satt där...jag gick t o m upp med lite stolthet på vågen för jag tänkte att jag nog inte gått upp speciellt mkt ..och det var inte föränn hon reagerade som JAG reagerade. Men men, jag gör så gott jag kan...det gör jag alltid !!

Tack för fint stöd iaf ...det känns bra :)

Abbi, kan man simma på parkmöllan? förutom gå på jympan menar jag !?

• Peecock

Jag håller på att försöka resonera mig fram till något beslut ang när jag ska gå hem egentligen. Ska man ha sin mammas graviditet i åtanke? hitills är vi väldigt lika i vår upplevelse. Hon berättade att jag + mina syskon alla kommit 10 dgr för tidigt. Jag själv räknar såklart inte med det...men ska man ändå ha det i åtanke, ifall ifall?
    Annars kan jag tycka det är onödigt att slösa mammadagar /semester dagar på att bara gå hemma och vänta.

BF 28 april

hem : 21 April eller 15 april ?

• Peecock

Haha ni och era privat kliniker...på rosengård bjuder dem min skäl inte på ngn citron inte ! :) Jag får skrapa ihop till en egen haha men det ska nog gå !

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö