BF våren 2011 i närheten av Malmö
Grattis till att allt såg bra ut!! Det är det viktigaste! Och vad kul med en flicka...;) kraaaam
Grattis till att allt såg bra ut!! Det är det viktigaste! Och vad kul med en flicka...;) kraaaam
Härligt att det gick bra för dig med på UL Suzr! ;)
Rörde h*n sig mkt?
Suzr: hihi visst är det underbart att se det lilla livet! ;)
Jasså du tror på en pöjk du.. Det gjorde ju vi med och det stämde! Hihi
Hur mår ni alla? Det är väldigt tyst i tråden! Hihi
Själv mår jag bra. Jobbar o står i och längtar så det knakar till april!
Känner bebis varje dag... Mysigt!
Haha nej jag har inte provat! Mina bröst har knappt vuxit men jag ser att de har förändrats!
Jag längtar också såå mkt.. 16 veckor kvar för min del!
Jag förstår vad du menar Suzr, det här med att vara gravid... Man har längtat så länge efter att bli det och nu när man är det så jaa känns det nästan som vanligt! Låter knäppt kanske.. Jag älskar iaf min mage... Bär den stolt och jag klappar den varje dag!
Har tyvärr fått några pyttesmå bristningar, men skit samma!
Missförstå mig inte! Jag älskar att vara gravid.. Jag är så tacksam över det! Och jag har mått väldigt bra så jag har inget att klaga på! Men jag trodde alltid innan att jag skulle vara mer i nuet i graviditeten men just nu är jag bara i april i tankarna! ;)
Jag längtar såååå
Jag kommer att föda i Malmö, vi bor 3 minuter från bb! Och jag tror inte att jag hade pallat sätta mig i bilen och åka ner tiöö Ystad bara för att få en lite fiiinare upplevelse.
Jag har knappt tänkt ngt på smärtstillande, förutom att jag INTE vill ha lustgas!! Jag måste ha kontroll! Epidural kan jag dock tänka mig...
Nu känner jag bebben varje dag också! Men inte så mkt att jag kan känna vad han gör...
Vi har köpt jättefina små kläder också! Som jag kollar ofta pååå! Hihi
Suzr: Word up! ;)
God Jul alla!!