BF våren 2011 i närheten av Malmö
Åh idag ska jag ut på stan med min mamma! Ska runt o kolla lite och min mamma ville köpa ngt litet till bebben! Hihi
Det kan man väl göra?! ;)
Åh idag ska jag ut på stan med min mamma! Ska runt o kolla lite och min mamma ville köpa ngt litet till bebben! Hihi
Det kan man väl göra?! ;)
Jag har också kommit in i en lugn period! Jag ska försöka njuta massor!
Igår köpte min mamma lite kläder till bebisen! Först tyckte jag att det var lite tidigt, men slitsamma! Man ska passa pååå!
Köpte några body, mössa, strumpor, pyamas, byxor! Myys!
Jättesöta saker! Vill bara hem och titta på på allt nu!
Stackars dig SuzR! skitjobbigt för dig ju!
Jag mår bra för övrigt har bara asont i huvudet idag! :(
Vi har fått tid till RUL! Den 10 november ska vi dit, och då får vi reda på könet! Jipppi!
Vi kommer också att ta reda på könet! Kan ej hålla oss! :) den 10 november får vi reda på det!
Idag har jag varit på inskrivning! Var kul tyckte jag, hihi! Hon var jättetrevlig!
Suzr: haha ja sånna frågor! Rinnande vatten frågade de inte om haha! :)
Jag har lite blandade vänner! Några har barn, några inte, några vill ha osv! Tycker stämningen är som den brukar! Förutom att jag har graviditeten på huvudet hela tiden, och dom fortsätter med sitt liv! Vi pratar om allt, men jag väljer nog själv att prata med bebis, förlossningssnack med de vänner som har barn eller är gravida!
Smilla du får gärna prata med oss här inne! Hihi
Hej på er! Hur har helgen varit? Sj har jag stått o sålt kläder på loppis i helgen! :)
Idag går jag in i vecka 16! Wii! Det går framåt! :)
Hur mår ni?
Jag stod på europaporten vid stadion! Sålde massor! Fast inte lika bra som jag brukar! Detta är fjärde gången jag står på loppis och nu får det dröja ett bra tag! ;)
Åhh vi ska också på RUL om 3 veckor och jag lääängtar! Smilla du fick väl tiden innan mig?
När ska ni beställa vagn?
Smilla det är roligt att du nämner fladder i magen! Jag har inte sagt det till ngn, men jag har också kännt av ngt typ av fladder långt nere i magen! Vet dock inte om det är bebisen men jag inbillar mig det! Mysigt!