BF våren 2011 i närheten av Malmö
Har du barn sen innan SuzR?
Jag är självklart överlycklig! Och det ÄR strort..kanske kan jag inte relatera riktigt till det förrän jag har bebisen i famnen tror jag..kanske funkar jag så (?)
jag trodde det kanske skulle vara mer 'speciellt' att vara gravid...blev nästan lite besviken..var är alla mood swings och cravings???
God fortsättning på er alla!
Allt väl här, jag mår prima! Bebisen är sjukt aktiv på kvällarna enbart.
Tänkte kanske ge mig ut på mellandagsrean och handla lite kläder till bebisen och/eller andra prylar. Har troligen hittat skötväska också och har under lunchen kommit fram till att vi får strunta i skötbordet...vill inte ha det i 'bebis rummet' pga av lukten utan i badrummet men det får inte plats riktigt och eftersom vi hyr, vill vi helst inte borra i väggarna för att sätta upp ett skötbord...så det får bli på golvet. Nära till vatten iaf! Vi har en gäst toalett men den är ännu mindre. suck!!! Vi bor i en 4:a men har inte plats till ett skötbord..sjukt.
nej jag har inte heller hört mycket, kanske mest för att jag har så få vänner som har barn så dom vet ju inte hur det är att vara gravid ändå! Jag har bara fått höra fina saker som att jag har fin mage osv:)
var på ikea i helgen och köpte plastbalja, uppblåstbart skötbord och smågrejer..inte så mycket men det var kul! Allt står på vinden än så länge, och vagnen med som vi fick förra veckan gratis:)
Annars mår jag super, har lite ont i svanken men jag lägger mig på spikmattan och det hjälper jättemycket!!
jag hade skippat möhippan...eller vara med en liten stund. kanske beror på vad ni ska göra?
Miss Wirén: va!????
Herregud det låter ju heeelt galet, det hade jag blivit ledsen för oavsett graviditet eller inte. Jag har inga ord!
har vart hos BM idag! Allt såg bra ut, hörde hjärtljud och blodtrycket var bra osv..gått upp 6 kg vilket känns helt ok antar jag.
har köpt några få grejer, har fått blöjhink, vagn, säng..har inte mycket kläder än men det är lite svårt att handla när vi inte vet vad det ska bli. Jag får räkna med presenter:)