• SuzR

BF våren 2011 i närheten av Malmö

abbi skrev 2010-10-04 11:27:02 följande:
    Åhh så du fick berätta för kollegan? Hihi men det är ju lugnt, du har ju sett hjärtat slå! :)

Oj trillade du? Stackare.. Klart bebben ligger skyddad ingen fara!!
    Kram
    ja men det var 'bara' timmy och han har nog glömt bort det vid detta laget hehehe

jag är inte så himla nervös faktiskt heller för varken mf eller kub. det kommer gå fin fint!
    kram kram

shit, har ni redan börjat kolla på vagn??
  • SuzR
    Peecock skrev 2010-10-04 15:21:05 följande:
    Har ikke tänkt på vagn ett dugg än , känns jättetidigt :) Men skulle absolut beställa från tyskland om man sparar 3 papp på det!
    haha jag har inte heller tänkt på det, kollade in en säng på Ikea typ en gång...men det var det. Jag väntar nog med vagn ett tag till, iaf till nästa år. jag menar....VAR ska jag få plats med den??
  • SuzR
    abbi skrev 2010-10-04 15:28:28 följande:
    Smilla: haha vi följer varandra titt som tätt! Hihi ändrade du bf dag idag? Jag är fortf kvar på samma! Bf 10 april!
    Den tyska sida. Heter Mypram.com. Vilken har du tittat på?

Suzr: ofta har vagnarna låång leveranstid så likabra att vara ute i god tid! :)
    är det så? men kan man  inte bara typ köpa en i en vagnaffär och ta med den hem eller beställer man oavsett?
  • SuzR
    Smilla skrev 2010-10-04 15:37:47 följande:
    abbi: Jag blev ändrad från den 11 till den 9 april.

Även om man beställer vagnen i en affär får man räkna med ca 13 veckors leveranstid. Iaf för Teutoniavagnar.

Jag har tittat på den här sidan:   www.pingpong-online.de/osc
    men herregud ok tack för tipset:) då blir det lagom att kolla runt jul då
  • SuzR
    Peecock skrev 2010-10-04 15:40:40 följande:
    Jag hade inte tänkt att tänka på grejer föränn nästa år typ... ok vagn visste jag att man måste beställa oavsett om det är från tyskland eller sverige.
    aha ok nej jag har noll koll men tur att det finns kunniga här!
  • SuzR
    SuzR skrev 2010-10-04 15:41:30 följande:
    förresten har ni gått upp något ännu?
    alltså i vikt menar jag
    hungriga?
    cravings?
  • SuzR
    Lindarosen1976 skrev 2010-10-04 15:48:31 följande:
    Skönt att läsa att fler redan kollar vagn :) Vi är inne på en Brio Go men gud det är en ren djungel att bara bestämma sig.......shoppaholic som man är vill man ha alla hahahaha.

Börjar era magar synas än????? Känns som jag inte ser ett dugg gravid ut......gått ner 3 kg med så hmmm fast man ska kanske inte klaga :)  
    min är svullen. Det syns inte att jag är gravid mer en sån mage man har när man har ätit liiiite för mycket av det goda:)
  • SuzR

jag har inte vart hungrig sen jag plusade 13 aug...skit tråkigt! Liiite hungrig någon gång men inte sugen på nåt heller. trist....inte ens godis smakar längre. äter det iaf om det finns framför mig:)

• SuzR
    Lindarosen1976 skrev 2010-10-04 16:01:54 följande:
    Jag är inte heller direkt hungrig men mår illa om jag inte äter regelbundet.......försöker äta nyttigt men jag älskar mat och laga mat så ibland är det svårt att motstå godsaker :)

Vilken vecka är alla i nu?????
    Jag är i vecka 14 :) 
    11 tror jag! 11 fulla veckor så 11+1 typ..
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö