BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej!
oj här snackas det vagn...vi har provat lite olika men har varit supernöjd med vår phil and teds som vi hade när Kian föddes. Den är oehört smidig och lätt att köra. Nackdelen är dock att barnet ligger så att man inte ser det och för långt ner...så jag började titta runt på annat...men så hittade jag på nätet att dom har kommit med en en hårdlift som man sätter på "sittdelen" så det blir som en vanlig vagn....så nu är vi sugna på den...men jag har inte sett den i verkligheten ännu...... får väl ta mig till stan och kolla läget...!
Bebisen känner jag oftast dagligen genom små puffar/buffar och jag vill bara känna mer....det är så mysigt! Lite mer än en vecka tills Rul o det skall bli så kul om man kan se vad det är för något...mannen är tveksam om att vi skall ta reda på det men jag vill så gärna vara förbered. Kan vara bra att syskonen vet också...lättare för dom?!
Ikväll skall jag träffa mina härliga tjejkompisar och vi skall gå ut och äta. Skall bli så kul! jag har verkligen varit osocial dom sista månaderna....
Hur är allt med er?