BF våren 2011 i närheten av Malmö
Vi är helt förvirrade av barnvagndjungeln! Vilka märken/modeller har ni hört ska vara bra?
Vi är helt förvirrade av barnvagndjungeln! Vilka märken/modeller har ni hört ska vara bra?
Hej alla :)
Efter mycket om o men har vi nu internet hemma igen, sabla klydd när man ska flytta :)
Här går allt i sin lugna takt, bebisen mår toppen o jag med. Längtar så jag blir tokig tills April men tycker tiden rusar iväg redan nu. Har precis gått in i vecka 26 o bebisen lever rövare i magen......inte stilla en minut o ibland undrar jag vem hon ärvt det av......inte av mig iaf hahahaha.
Den 21:e ska jag på glykosbelastning, vet inte riktigt om jag ska va nervös då många säger det e apäckligt o andra inte :/ Nåja det ska nog gå bra hoppas jag :)
Vi flyttar nu den 15:e o det ska bli så himla skönt, lever i flyttkartonger och det är ju mindre spännande. Fått sålt massor på blocket o handlat massor till bebisen så nu vill jag bara få inreda hennes rum :) Insåg att nästa jul är vi liksom 3 i denna familjen o det känns nästan overkligt :)
Kram till alla töserna
Jag tror det är en hel del man ska dricka på glykosbelastningen *örk* men men min barnmorska sa att man fick lime i så det blir godare :)
Vagnen har vi köpt sen tidigare.....en brio go och den är jag jätte nöjd med.Speciellt då den va på rea hihi. Just nu letar vi spjälsäng o skötbord......jag vill gärna ha brios men tycker dom e lite dyra.....nåja bebisen är värd det så det blir säkert brio vi köper :)
Jag har förköpt mig på kläder......åh gud så mycket fint det finns o jag kommer säkert inte använda hälften, tur man har vänner som kan ärva :)
Sist jag va hos barnmorskan hade jag bara gått upp 3 kg, känns ganska skönt men antar att man går upp lite mer nu mellan vecka 25-35 :) jag vill gärna ha lite större mage ( hmmm det kommer jag säkert ångra sen att jag sa hahaha )
Brio cot 2 har en sänkbar sida :) Riktigt praktisk säng så den köper vi nog :)
Misswirwen: men usch, det gör ont i hjärtat o läsa :( Tycker du ska ta ett snack med din syster.
Hur mår ni alla nu?? Alla längtar väl en hel del o det börjar ju närma sig med stormsteg :)
Vi va ute i helgen o köpte Briosängen o skötbordet, jag kunde inte låta bli hihi. Ska bli så mysigt o fixa bebisens rum i helgen :)
Abbi vi flyttar till en 3:a nu i helgen så jag kommer nog inte kunna hålla mig :) Tänkte iaf sätta ihop säng o skötbord, köpa lite mattor o andra saker bara för att kunna gå in där o njuta o längta :)
Åh jag vill så gärna göra ett 3d jag med men vi har bestämt oss för att inte lägga 1700 på det utan låta oss bli överraskade när hon kommer :)
jag är ju mörkhårig ( hmm nåja jag färgar det svart men eg e jag nog råttfärgad hahaha ) pojkvännen e rödhårig så jag HOPPAS Thea får sin pappas fina röda färg :)
Flyttpackar så det står härliga till o längtar tills Söndag då jag vaknar i den nya lägenheten.......har saknat Limhamn dessa månader vi bott i stan :)
Ska göra glykosbelstning den 21:e o då fick jag veta att man får höra bebisen hjärta igen......det är så himla mysigt :)
3 av våra 9 gravida vänner har fött nu i januari o herregud jag dör så sugen jag är på att hon ska komma ut typ NU.....har ni andra kommit på namn än till era bebisar???
Abbi: Hmmm jag tror att vi har gemensamma vänner :) Brukar läsa din blogg om jag nu inte tar helt fel här hahahaaha.
Vi har hela tiden haft tjejnamn klart: Thea Lilly så det får hon heta :) Killnamn hade vi inte en aning om alls......så tur att det blir just en tjej hihi