Inlägg från: Miss Olsen |Visa alla inlägg
  • Miss Olsen

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Smilla: Vi trivdes också i vår 2:a i stan! Så det var lite vemodigt att flytta samtidigt som vi båda ville ha hus. Och så fanns det bara inte plats, ingen førvaring. Men vi hittade också vårt drømhus som vi har renoverat lite på så nu trivs vi bara SÅ mkt! = ) Tycker med det ar underbart med uteplats och tradgård!

Cathie: Ååh vad underbart!! Jag vill med! = P Go, Bebbe, GO!!! Underligt det måste vara att det helt plodsligt bara kommer... Vilken vecka va du nu i?

• Miss Olsen
    Lindarosen1976 skrev 2010-10-06 13:42:38 följande:
    Precis så tycker jag med......ser ut att ha ätit förmycket gott :) 

Sålde min lägenhet idag ( snabba ryck tog 2 veckor bara ) så nu kan vi flyttplanera och det känns helt underbart :)

Min chef tog inte min graviditet så bra.....får mindre timmar nu och alla löften som gavs innan har han "glömt" bort.....men men bebisen är klart värd mer än jobbet så jag känner mig glad endå :) Blir att leta nytt jobb efter mammaledigheten iaf.

Hoppas ni har en bra Onsdag alla töser 
    Vilken idiot! Jag hade inte kunnat hålla mig!
  • Miss Olsen
    abbi skrev 2010-10-06 14:19:48 följande:
    Suzr: det är samma här! Hihi jag känner sån lättnad nu när jag har berättat för jobbet! Så jag behöver inte hålla in magen heela tiden!
    Det håller jag verkligen med om! SÅÅ skönt att bara kunna släppa ut den! Tungan ute
  • Miss Olsen
    SuzR skrev 2010-10-07 11:18:02 följande:
    haha jag har slutat hålla in den för flera veckor sen, det var bara jobbigt! så jag har istället satsar på lite större kläder...
    Som syrra så har ju jag mina arbetskläder så har inte haft den möjligheten men nu är det fritt häng som gäller! Den går ändå inte att dölja längre! Glad
  • Miss Olsen

Smilla: Jag tycker inte heller att jag har några kläder som passar längre! Så trist, helt plötsligt är det inte kul att klä sig när man ska iväg. MÅSTE verkligen ta en runda! Det är ju iof lite lättare nu när fler vet, innan kunde man ju bara ha sånt som döljde. Sist jag va på HM hade dom nästan ingenting, men det verkar som om jag får ta mig en titt nu! Skrattande 

Abbi: Åå mys! Klart man kan, vill oxå! Glad

• Miss Olsen
    SuzR skrev 2010-10-07 15:43:39 följande:
    desto större anledning att shoppa:) jag har köpt några grejer som jag kan ha nu OCH senare när jag blir större. jeans leggings funkar fortfarande  och lite tjockare strumpbyxor och klänning. dessutom gör det (inte mig iaf) om det syns. gärna för mig:)
    Nä nu är det skojj å visa upp den när man väl fått en mage! = D
  • Miss Olsen
    SuzR skrev 2010-10-08 10:53:03 följande:
    abbi: hittade du nåt på stan?
    jag har nu kräkts på morgonen två gånger denna vecka. är duktigt trött på det! hur mår ni andra?
    Usch ja det e fasen inte kul! När man börjar närma sig tiden då det är meningen att man ska må bättre så blir man riktigt less på att må dåligt. Peppar, peppar så har jag mått riktigt bra sedan i lördags! Lite illamående men inget att tala om. Hoppas att det försvunnit helt denna gången så det inte kommer fler vågor! Man längtar ju efter att bara få njuta! Glad
  • Miss Olsen
    SuzR skrev 2010-10-11 13:53:24 följande:
    hej hej!
    tog blodprov imorse inför KUB testet om en vecka. Ska bli spännande att se det lilla livet:)
    annars ok, kräktes på jobbet igen....va faaan, skitjobbigt ju...gör ni också det? Trodde det skulle avta typ nu.

hur mår ni andra?
    Mitt illamående har hållt sig borta i drygt 2 v nu, även den värsta tröttheten verkar vara borta. Men det svängde verkligen fram och tillbaka veckorna innan det. Är fortfarande inte säker på att det försvunnit men det bådar ju gott! = )
  • Miss Olsen
    Paulamaula skrev 2010-10-11 14:46:39 följande:
    SuzR- Tråkigt att du mår så dåligt fortfarande.  Mitt illamående började lägga sig för typ två veckor sen men kan komma tillbaka då och då under dagen...vet inte om det är blodsockert som faller eller vad det är. Jag åt när det var som värst Lergigan comp och tyckte det funkade bra. Har du testat något mot illamående?

Idag är jag hemma med vår pojke då han var lite krasslig...känner mig själv lite halvförkyld och sliten.  Han har tittat på tv och jag har legat i soffan och slumrat av och an...tröttheten ger inte med sig !!

Jag har väntat på en ul tid länge nu och hippas verkligen att den snart dimper ner i lådan....Har ni fått tid?
    Jag fick min tid inbokad redan vid hälsosamtalet och fick hem remissen en månad senare ungefär. Har tid den 29 oktober så snart får vi se plutten och förhoppningsvis också om det är en flicka eller pojke! Är nyfiken!!! Skrattande
  • Miss Olsen

Haha! Vad märkliga dom är! Sådana frågor fick faktiskt inte jag... Hade dom frågat mig om jag tar droger så hade jag nog blivit irreterad!

Vi kommer ta reda på det! Är också supernyfikna och kommer inte kunna hålla oss! Hoppas bara man kan se något och att dom berättar. Ska gå i Trelleborg, någon som hört hur dom gör där?

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö