Smilla skrev 2010-11-19 14:31:47 följande:
Nån som vet vart man kan hitta billiga och bra mammabadkläder? Eftersom den där vattengympan bara är på 6 tillfällen så känns det inte som om jag vill lägga en förmögenhet på en baddräkt eller vad det nu är jag kommer ha på mig.
När jag ändå är inne på klädtips: Någon som har sett snygga smala svarta mammabyxor? Typ sådana att ha i stövlar eller under tunikor. Gärna tajta och smala, kanske typ jeggins (eller vad de nu heter).
jag köpte vanliga jeansleggings på VILA (av märket pieces, finns också på vero moda) nu var dessa inte svarta med jag köpte en storlek större och de är jättesköna. Har t.o.m ett par i small som fortfarande passar och inte alls sitter åt. Det är en skön resår på som. Tror Lindex också har leggings. Jag vet att Abbi köpte ett par svarta mamma byxor på HM som är smala nedtill so, var snygga.
Förutom de byxorna har jag bara kollat lite på mammakläder på HM och jag tycker de var sådär..jag köper hellre vanliga kläder fast en storlek större och jag använder fortfarande mina vanliga men har köpt några långa linnen på vero moda och skjortor på cubus.