4 missfall.. Finns det hopp?
Ninnin82 jag har då märkt att man får vara den som styr skutan själv, man måste verkligen ha kontroll på allt!
Tycker det är så frustrerande att vara i den här situationen, man mår inte bra men man ska orka styra, planera och se till vilken medicin man ska ha.. hur ska man då orka ta hand om kroppen.. oron.. den mentala och känslomässiga biten..
Jag fick jordens blödning i alla fall, dag 26 i cykeln, 6-7 dagar efter min ÄL. Tror aldrig jag blött så mycket (förutom vid missfall) som jag gjorde dag 2-3 i mensen. Det var inget missfall eftersom vi inte ens försökt och ej heller haft sex.
Men hur som helst så börjar den gå över nu.. vilket innebär att efter nästa mens ska vi försöka bli gravida =)
Vi åker till Spanien om ca 4 veckor och efter det så smäller det =) Hoppas givetvis på ett plus till bröllopet den 17/7 ;)
Tappar hoppet nu o då.. har inte fått så mkt akupunktur som jag önskat (ekonomiska och tidmässiga skäl)
Ska få lite andra kroppsbehandlingar, zonterapi och healing, jag tror ju på att det undermedvetna ska få sitt också =)
Jag har en medicinsk plan som är planerad dels utifrån mig själv:
Börjar med svag svag dos med prednisolon dag 1 i cykeln, sen tar jag albyl några dagar innan ÄL, progesteron vag ett par dagar efter ÄL och fragmin vid plus. Vid plus ska jag även få kinesiska örter, samt ska jag försöka få akupunktur från spec.mödravården (via landstinget)..
Kan ju snart jobba som apotekassistent ;)
Kram på er alla!