• Barbaboo

4 missfall.. Finns det hopp?

Hjälp - Jag fick plus på stickan igår, svagt. BIM-2
    Gjorde ett till test i morse med morgonurin och det visade knappt lite starkare.

Men det jäkliga är att jag fått blödning i morse, alltså BIM-1. Lite färskt, lite brunt, inget alls, lite färskt, lite brunt.
    Ja ni vet ju själva hur det är. Men missfall så här tidigt??

Jag har ju ingen aning.. jag måste ju fortsätta med mina proggisar.. Kan tänka mig att jag har en ökad blödningsrisk nu när jag har både trombyl och fragmin...

Ska fortsätta testa och se om det blir svagare eller starkare på stickan.

Jag blir helt galen men glad att en befruktning ändå är/var på gång. Trodde ett tag att jag inte kunde bli gravid.. men det är bara att kämpa på!

Jag vet inte hur jag ska klara det här ... ovissheten!

Kram

• Barbaboo

Åååå vågar inte hoppas, bara liiiiiite.. Igår skrek jag rakt ut av glädje. Men som ni alla vet, för oss är glädjen kantad med så mkt oro så det blir jobbigt att vara gravid..
    Kramis.

• Barbaboo

Tack!! Inget blod sen igår. Starkare på stickan också. Men tänker att rent tekniskt verkar jag vara gravid och om jag inte får smärta eller riklig blödning så får jag leva i ovisshet till vul om ca 3-4 veckor!
    Jag kommer att se min graviditet från vul, inga känslor får ta plats i detta läge. Kommer ändå ta det lugnt o behandla kroppen som vid en graviditet...

Inte lätt det här, men tack för grattis!

Tur jag har er, kramisar.

• Barbaboo

Tack fina ni :) jag har en del symtom också som ett "bevis" på att något händer i kroppen. MEN rädd som fan varje gång jag går på toa..

• Barbaboo

Undrar hur jag ska göra..

Mina grav stickor blir starkare o starkare och OM det nu var ett missfall i lördags, hur länge kan HCG stiga isåfall?
    Jag har inga symtom.. de försvann.. Sen har jag ju proggisar som gör att jag kanske ändå känner symtom och som hindrar missfallet att komma ut.. isåfall..

Det är ju för tidigt med ett vul, men ska jag ringa o be att få lämna blodprov?
    Eller ska jag ha is i magen i 2 veckor tills man kan göra vul..

Har ingen smärta.. å blödde sparsamt i lördags BIM-1

TOOOOOOKIG :)

• Barbaboo

Nej, har ångrat mig.. ringer inte.. jag väntar till vul om någon vecka. 

Jag känner att det är 50/50 och även om jag åker upp  å tar blodprov så kan det avstanna dagen efter..

Jag får ha tillit och tålamod.
    Tänker att jag gör ett vul när den 7 veckan har gått, mina embryn har stannat av v 5-7 (de 3 senaste missfallen).

Jag ska vara i v 5 nu så det är 2-3 veckor dit bara.

Jag halkar in i kontrollerandet hela tiden och jag ska försöka att släppa taget, jag har ändå ingen möjlighet att påverka utgången.. MEN ska ändå ta det väldigt lugnt nu dessa sköra veckor. Absolut ingen svettig träning. Har läst att läkarna avråder dem med upprepade missfall att träna. (Ska dock fortsätta med min rehabträning)

Tjingeling alla pinglor

• Barbaboo

Hej Cissan! Du är varmt välkommen hit, fast det är bedrövligt att du behöver oss..

Jag blir heller inte klok!
    Jag forskar och letar överallt, försöker finna lösningar och bot på mina missfall.

Har dock inte hittat svaret ännu. Jag tror man får leta, söka och vara pådrivande själv. En sak jag förstått, upprepade missfall står inte högst upp på forskarnas intresse!!

Hoppas själv nu att trombyl hjälper mig!
    Mig hittade de inga fel på i undersökningen, men har fått progesteron o fragmin, det hjälpte inte, så nu har jag lagt till trombyl.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?