• Saftmedbulle

4 missfall.. Finns det hopp?

Ja, jag vill bara säga att ni alla här (inklusive mig själv) är värda en medalj för ert kämpande. Jag avstår nog från listan ändå, men hänger här och peppar och peppas. Ge inte upp, tjejer!

• Saftmedbulle
    Barbaboo skrev 2012-02-27 16:24:03 följande:
    Vill bara skriva av mig lite.. Det är inte enkelt att hålla humöret uppe vid jordens förkylning. Jag visste med mig att vid graviditet så kommer det bli jobbigt med oro och tankar kring missfall.. Och där är jag nu!

Varför skulle Jag lyckas behålla en graviditet och föda ett friskt barn?

Kommer mitt myom ta all näring från fostret?

Är navelsträngen ok eller stryps all näring och syre som fostret behöver...

Tittar fortfarande efter blod varje gång jag går på toa..

Vid flytning så tror jag det läcker fostervatten..

Bläääää, svårt att va positiv och vända på tankarna, Hoppas det vänder snart!
    Hej!
    Förstår att du känner så... Pepp!
    Jag var på VUL idag och allt såg bra ut, men hade oxå två myom... tydligen ofarligt, enligt barnmorskan. Bleb´v tillbakaflyttad en vecka, men det är tydligen inte helt ovanligt.
  • Saftmedbulle
    Barbaboo skrev 2012-02-28 11:15:59 följande:
    Okej, här har jag skapat en ny tråd för oss som är gravida efter upprepade missfall...
    Jag själv känner behovet att prata med er som gått före mig i graviditeten, hur ni klarar oron osv.

Jag vill poängtera att det inte är meningen att lämna denna underbara tråd, men mer kanske att visa hänsyn till alla som fortfarande kämpar... Enligt mig ska vi fortfarande sprida hoppet, men kanske ta diskussioner kring oro och annat i den nya tråden..

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m63748273.html

Kärlek!
    Bra idé! Jag hänger på!
  • Saftmedbulle
    Kärt barn har många namn skrev 2012-02-29 13:31:11 följande:
    Depp inlägg, sorry: men det känns f-n som om alla både i verkligheten o här på FL blir gravida o får behålla sina smågryn. Det blir ju aldrig ens tur. Blää, är nere o deppig.
    Pepp och styrkekram! Ge inte upp, snart är det din tur!
  • Saftmedbulle
    TWH skrev 2012-02-29 18:09:05 följande:
    Pimpinellan, när är du född? Jag är född 73, efter att ha sett många solskenshistorier här så är det hoppet som är kvar, rationellt har vi ställt in mig på att adoptera nu. Stor kram!
    Född 71...
  • Saftmedbulle
    Vilaa skrev 2012-03-04 11:53:39 följande:

Har plussat!!!! =)

Men har som sagt småblödit från ägglossning, ibland mer färskt blod och ibland bara brunt. Ska jag hämta ut fragminet ändå? Hatar att få positivt och småblöda (har ju alltid gått åt helvete) men samtidigt är det ju ett pluss. Åhh Ingenmansland!!

Grattis!
  • Saftmedbulle
    Underbaraprinsar skrev 2012-03-05 14:54:15 följande:
    Idag har jag sett pyret;) 23 mm och ett anande hjärta . Nu är det bara att hålla alla tummar och tår
    Åh, vad skönt! Du har mina tummar och tår oxå!
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?