• Najje79

4 missfall.. Finns det hopp?

Åh vad glad jag blir Ninninn!! Grattis!

• Najje79

Tittar in och hoppas alla har en fin midsommarhelg. Mina pojkar blev 2 månader igår och det finns att göra från morgon till kväll. Ville bara ge alla starka tjejer härinne en stooor peppkram! Ni är otroliga!

• Najje79

Ninninn: Största kramen till dig! Fan vad ledsen jag blev när jag läste ditt inlägg! Du är otroligt stark som har gått igenom så mycket skit och ändå sitter och letar andra alternativ. Kram!

• Najje79

Den här julen är väldigt speciell för mig, under så många år (8 närmare bestämt) firade jag jul med en värkande längtan efter barn, för två jular firade jag jul med mitt tredje missfall.
    Nu sitter jag med två underbara killar på 8 månader och tänker att mirakel faktiskt sker!!

Ni som kämpar, ni fattar inte vad starka ni är, ni är helt otroliga!!
    Massor julkramar till er alla med en genuin önskan om att ni firar nästa jul med en bebis i famnen eller magen!
    God Jul!

• Najje79

Pimpinellan: känner så igen mig i dina ord! Någon skrev i en annan tråd angående ålder; bara man har kärlek och glädje att ge så spelar åldern ingen roll. Det stämmer tycker jag.
    Hoppas så att du kan, som de andra skrev, se ljust igen.
    Massor kramar och skriv här om du känner att det hjälper, vi finns här och förstår dina känslor. Kram!

• Najje79

Siolina: tycker du ska fortsätta med IVF, vi gjorde 5 insättningar (ET- mf, FET-mf, 2 FET blev minus och sista ET fick vi tillbaka 2 embryon som båda ville stanna kvar!)
    Jag vet tjejer som gjort 10 insättningar och lyckats på det 11e försöket. Jobbigt, javisst, men till slut funkar det! Vi gjorde även en mf utredning mitt i allt som inte visade några fel, så kämpa vidare, ge inte upp är mitt råd!
    Kram!!

• Najje79

Siolina: jag gjorde zonterapi inför mina sista återföringar. Först ett FET som inte lyckades men sedan gjorde jag zonterapi och kineselogi inför det sista ET och det lyckades så pass att båda embryona ville stanna kvar. Nu vet jag ju inte hundra att det var därför men det var det jag gjorde annorlunda än innan, det och slutade med kaffe helt.

• Najje79

Stort grattis mamma77! Nu är det fan din tur!! Bra att du är sjukskriven, ta hand om dig!

• Najje79

Che: massor tumhållning. Jag hade så också precis i v 8-9 men det var för att kärlen där nere är så känsliga och jag var och torkade mig typ 30 ggr om dagen (nojig som man är). Åk in och kolla! Hoppas så att det bara är känsliga blodkärl!! Kraaaam!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?