4 missfall.. Finns det hopp?
Det lilla pyret lever och frodas 8+0 idag, exakt enl mina beräkningar :)
Nu tar det 3 veckor o 3 dagar innan nästa ul... Nedräkning börjat!
Det lilla pyret lever och frodas 8+0 idag, exakt enl mina beräkningar :)
Nu tar det 3 veckor o 3 dagar innan nästa ul... Nedräkning börjat!
:) ja det är skumt att det gått så långt.. Men som sagt, haft missfall i v12+0... Vill dock så gärna tro att det var svininfluensavaccinationen som tog död på mitt foster den gången...
Men när kan man börja tro och våga hoppas på riktigt? Just nu är jag rätt avstängd..
Har satt till v14 i mitt inre som en liten gräns, kommer jag så långt ska börja tänka tanken om att jag ska ha barn .. Nu tänker jag "kanske, ifall att, om" ...
Tack för all pepp :)
Ja visst är det så!
Å ju mer man försöker skydda sig, desto svårare att acceptera gravidhormoner...
Min gynläkare jublade när jag berättade hur dåligt jag mår... :)
Saftochbulle, va spännande! Hoppas på ett pluss nu då :)
Pimpinellan (har alltid trott att du heter Pimpelinan, men såg för någon dag sedan att jag läst ditt namn allt för slarvigt!!)
Jag förstår precis hur du tänker.
Men oro kommer det finnas hela tiden!
Nu, att pyret ska leva!
Sen kub test o ev fostervattensprov.
Sen RUL.
Sen förlossningen.
Sen när barnet är fött, plötslig spädbarnsdöd...
Phu!
Tack för era inlägg tjejer!!
En sak som är skillnad denna gång för mig är att jag har bestämt mig för att det är sista chansen! Jag har förlikat mig med att det kanske inte blir ett syskon och då finns det annat som vi som familj kan fokusera på, jag har släppt kontrollen o det är skönt.. Jag har verkligen gett upp kampen. Blir det ett till mf så kommer jag bli superledsen såklart, men kommer göra allt för att komma på fötter snart o ägna mitt liv åt annat :)
MEN jag vill ha barnet som växer i magen nu så det så :)
Wantto, det framkommer inte när du är född! Välkommen hit...
Wantto, längtan har ingen ålder...
Själv ska jag ta kontakt med mvc i morgon för akut provtagning, sjukligt trött! Ska även be om antidep, står inte ut :(
Igår ville jag skiljas, göra abort, supa ner mig och skita i alltihop!
Bättre idag dock.
Tack!! Alltid skönt med solsken :)
Nikki, ingen aning.. Tyvärr låter det som ett mf... Trök!!
Å jag har mindre symtom nu o är rädd för att jag fått ett MA.. 2 v kvar till nästa vul. Är i v 9+1 ... blir galen.
Är det inte dags att Någon kommer på hur man kan göra en hemmagjord vul apparat!!!
Mmmm jag vet!!
Bara det att jag råkar ha lite mer energi och råkar tänka ett par positiva tankar gör att jag tror det är kört!
Jag är såååånt kontrollfreak o jag hatar att inte veta hur det blir!