• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Mimmlas
    Anova skrev 2011-02-10 05:01:03 följande:
    Jag levde också efter en sådan tes.. jag ville göra allt.. Det höll inte i längden för min del.
    Jag ville göra allt, blev utbränd så nu vill jag bara göra det som jag tycker är roligast :)
  • Anova
    Mimmlas skrev 2011-02-10 05:05:53 följande:
    Ja någon måste ju bo i skokartong också ;)

Jag lyckas alltid få vänner som har telefonfobi på ett eller annat sätt så när man flyttar så dör vänskapen ut.
    Senast nu förlorade jag den bästa vännen jag haft på många år på grund av en kille. Som jag dessutom parat ihop henne med. Lagom surt det var, vet inte varför heller.
    mail är ju ett bra sätt att hålla kontakten.
    Det är skönt att de flesta av ens vänner på något sätt stadgat sig eller valt att leva ensamma, det är med flick- och pojkvänner ställde altid problem.
  • Anova
    Mimmlas skrev 2011-02-10 05:06:38 följande:
    Jag ville göra allt, blev utbränd så nu vill jag bara göra det som jag tycker är roligast :)
    För mig är allt roligast. Det är dumt att ha den inställningen, men jag har gått i terapi och lärt mig säga nej. Nu mera har jag väl lite mer balanserat liv.

Ja förutom sömnen då.. jag ser till min förskräckelse att klockan passerat 5.. Har varit vaken sedan halv sju i går morse.. Det kanske är dax att tänka på sängen..
  • Mimmlas
    Anova skrev 2011-02-10 05:09:00 följande:
    mail är ju ett bra sätt att hålla kontakten.
    Det är skönt att de flesta av ens vänner på något sätt stadgat sig eller valt att leva ensamma, det är med flick- och pojkvänner ställde altid problem.
    Jo absolut.
    Problemet är väl lite att jag umgås med översociala människor och då glömmer de mig i mängden lite också tror jag.
    Jo det är galet vad folk förändras efter partners. Eller bara försvinner för att de träffat någon.
    Jag glömmer aldrig de som fanns för mig när jag var singel när jag är upptagen.
    Men nu när vi flyttar till sala kommer jag vara som en igel på Jens antar jag. Eftersom jag inte känner en kotte där. Men det är en chans att starta om.
  • Anova

jag kan bara önska dig all lycka till i Sala.. kom gärna tillbaka till tråden någon annan natt..

Nu går jag och lägger mig. God natt, eller det heter väl god morgon?

• Mimmlas
    Anova skrev 2011-02-10 05:11:32 följande:
    För mig är allt roligast. Det är dumt att ha den inställningen, men jag har gått i terapi och lärt mig säga nej. Nu mera har jag väl lite mer balanserat liv.

Ja förutom sömnen då.. jag ser till min förskräckelse att klockan passerat 5.. Har varit vaken sedan halv sju i går morse.. Det kanske är dax att tänka på sängen..
    Aha jo så var jag innan jag blev sjukskriven. Jag ville allt allt allt men det funkade inte.

Jo det kan nog vara bra att sova lite iaf ;)
    Jag vet inte om jag ska sova alls i natt svårt att bestämma mig.
  • Mimmlas
    Anova skrev 2011-02-10 05:15:10 följande:
    jag kan bara önska dig all lycka till i Sala.. kom gärna tillbaka till tråden någon annan natt..

Nu går jag och lägger mig. God natt, eller det heter väl god morgon?
    Tackar :)
    Jodå det lär jag göra.
    God morgon och sov gott då :)
  • Lellebror

jahapp då var jag tillbaks
    värdelöst när man har värk och dom enda värktabletterna man har hemma är upppiggande.
    så nu blir jag nog sittandes vaken tills läkaren ringer kl12

once known as LitenMan
  • Mimmlas
    Lellebror skrev 2011-02-10 05:40:08 följande:
    jahapp då var jag tillbaks
    värdelöst när man har värk och dom enda värktabletterna man har hemma är upppiggande.
    så nu blir jag nog sittandes vaken tills läkaren ringer kl12
    Låter inge vidare det där.
    Jag kom just på att jag faktiskt har sömntabletter men det är lite sent påtänkt nu :P
  • Lellebror

jag ska be läkaren skriva ut sömntabletter i morgon

once known as LitenMan
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"