• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-04-04 03:43:22 följande:
    Det är okej, forfarande rysligt förkyld. Själv?
    Det är fint, har ju sonen hemma och jag och Lelle hade vart tillsammans i 1 månad igår. Jättekul!!
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:02:51 följande:
    Det är fint, har ju sonen hemma och jag och Lelle hade vart tillsammans i 1 månad igår. Jättekul!!
    Jättekul!! Har ni firat?
    Själv firar jag och min sambo 12 år på fredag.
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:03:43 följande:
    Jättekul!! Har ni firat?
    hehe firat o firat
    har inte ens pratat på telefon idag, men JAG påminde henne i morse om vilken dag det var

grattis till 12 år
  • Lenora

Jag behöver minst 9 timmar per natt men ofta har jag svårt att sova en hel natt igenom. Visst jag har provat mediciner men problemet återkommer och det bästa för mig är att hitta på något en timme och sedan gå tillbaka till sängs. Så....klockan är efter 3 men jag klickar runt och väntar till tröttheten verkligen slår in. 

Och Lellebror, älskar hur du lät din dotter styla dig. 

• Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:04:48 följande:
    hehe firat o firat
    har inte ens pratat på telefon idag, men JAG påminde henne i morse om vilken dag det var

grattis till 12 år

Ni får väl börja fira vid halvåret då.. Förhoppningsvis har ni många gånger att fira..

Tack! Jag fattar inte att tiden gått så fort. Det känns som förra veckan.

• Lellebror
    Lenora skrev 2011-04-04 04:05:41 följande:
    Jag behöver minst 9 timmar per natt men ofta har jag svårt att sova en hel natt igenom. Visst jag har provat mediciner men problemet återkommer och det bästa för mig är att hitta på något en timme och sedan gå tillbaka till sängs. Så....klockan är efter 3 men jag klickar runt och väntar till tröttheten verkligen slår in. 

min frisör gnäller på mig för att jag inte bytt profilbild på facebook än

välkommen till tråden iaf

jag brukar somna ganska gott nuförtiden, men har pga utebliven medicinering rastlöshet i benen samt värk i ryggen
    så kan inte somna nu
  • Anova

Själv blir jag superpigg då jag slår på datorn då jag inte kan sova.. Jag har länge varit övertygad om att det är ljuset från skärmen som gjort mig pigg.. Och nu har även vetenskapen kommit fram till det.
    Själv behöver jag vanligtvis bara mellan 3 och 5 timmar sömn, men nu är jag lite sjuk och behöver lite mer.
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-04-04 04:03:43 följande:
    Jättekul!! Har ni firat?
    Nja..bor ju lite långt ifrån varandra, men vi tar igen det nästa vecka. *ler*
    Grattis till dig och sambo. 
  • OojespersmammaoO

Välkommen!!
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-04-04 04:07:34 följande:

Ni får väl börja fira vid halvåret då.. Förhoppningsvis har ni många gånger att fira..

Tack! Jag fattar inte att tiden gått så fort. Det känns som förra veckan.

Ja visst gör det...tiden bara rusar iväg! *ler*
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"