• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Lenora

Men känner ni aldrig att nattdistraktionerna sinar? Själv har jag slut på roliga spel att spela och är på sista 5 avsnitten på en tv serie som jag gillar. FL och annat surfande är så begränsat vid den här tiden på dygnet... 

• Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:27:34 följande:
    Jag sköter disken och städningen. Kallingarna lägger jag i tvättpåsen.
    då är hon ju lite bortskämd iaf

Jag lagar iofs mat ibland när jag är hos JM ( om vi inte äter ute vilket vi gör för ofta )
    Lenora skrev 2011-04-04 04:27:45 följande:
    Men känner ni aldrig att nattdistraktionerna sinar? Själv har jag slut på roliga spel att spela och är på sista 5 avsnitten på en tv serie som jag gillar. FL och annat surfande är så begränsat vid den här tiden på dygnet... 
    Jo det händer inte mycket skoj vid det här tiden.
    Sitter med olika spel på facebook och så har jag ju lite skräp i iphonen att roa mig med
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:25:24 följande:
    fast jag kan inte somna med tv´n på
    måste vara knäpptyst.
    så jag har volymen på nästan lägsta bara så det är en viskning,
    sen när jag inte orkar hålla ögonen öppna längre så måste jag stänga av tvn innan jag kan somna
    jag blir galen utan ljud.. De gånger jag sovit på landet känns tystnaden liksom tryckande, och jag varit tvungen att sätta på radion. Har alltid varit så har aldrig klarat av tystnad.
  • Anova
    Lenora skrev 2011-04-04 04:27:45 följande:
    Åh nej.. Youtube och spotify kan hålla mig igång i flera dygn i sträck.. De tar dessutom aldrig nattuppehålll
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:31:31 följande:
    jag blir galen utan ljud.. De gånger jag sovit på landet känns tystnaden liksom tryckande, och jag varit tvungen att sätta på radion. Har alltid varit så har aldrig klarat av tystnad.
    för mig så ska det helst vara knäpptyst. sen har jag bott i centrala trollhättan vid mest trafikerade vägen och kunnat sova ändå.
    Där jag bor nu passerar det kanske 5 bilar på en natt
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:33:01 följande:
    Åh nej.. Youtube och spotify kan hålla mig igång i flera dygn i sträck.. De tar dessutom aldrig nattuppehålll
    mmm spotify

youtube laggar oftast bara för mig, sitter med mobilt bredband
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:33:14 följande:
    för mig så ska det helst vara knäpptyst. sen har jag bott i centrala trollhättan vid mest trafikerade vägen och kunnat sova ändå.
    Där jag bor nu passerar det kanske 5 bilar på en natt
    Jag bor visserligen inte vid någon väg (eller en gångväg nedanför har jag) men här kan det vara livat ändå på sommaren i alla fall.. Fåglarna brukar hålla igång på sommarhalvåret.. vintern är lite tystare dock.
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:33:47 följande:
    mmm spotify

youtube laggar oftast bara för mig, sitter med mobilt bredband
    Själv har vi fiberuppkoppling, så här laggar det inte..

Men det kanske vore bra om det gjorde det någon gång så man hade någon anledning att stänga datorn vissa nätter
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"