• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • MrC

Jag är vaken. Råkade sova 2,5 timmar på kvällen igår... nu får jag betala för det.
    Men jag ska lägga mig NU! Lovar!

• Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:10:06 följande:
    Själv blir jag superpigg då jag slår på datorn då jag inte kan sova.. Jag har länge varit övertygad om att det är ljuset från skärmen som gjort mig pigg.. Och nu har även vetenskapen kommit fram till det.
    Själv behöver jag vanligtvis bara mellan 3 och 5 timmar sömn, men nu är jag lite sjuk och behöver lite mer.
    jag kan vara svintrött så ögonen går i kors, och så lägger jag mig ner och då börjar det krypa i benen, efter 30min eller så så har jag inget annat val än att gå upp en stund.
    och nu blev det ju så att JM ropade på mig på msn i samma veva
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:11:05 följande:
    Nja..bor ju lite långt ifrån varandra, men vi tar igen det nästa vecka. *ler*
    Grattis till dig och sambo. 
    Som sagt, förhoppningsvis har ni många tillfällen i framtiden att fira.. Det är bara jättekul att ni blivit tillsammans..

Tack!
  • Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:13:06 följande:
    Jag är vaken. Råkade sova 2,5 timmar på kvällen igår... nu får jag betala för det.
    Men jag ska lägga mig NU! Lovar!
    whoohoo MrC gör ett inhopp i tråden, akta så inte prosit ser dig

gå o lägg dig annars skvallrar jag för CM
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:08:28 följande:

min frisör gnäller på mig för att jag inte bytt profilbild på facebook än

välkommen till tråden iaf

jag brukar somna ganska gott nuförtiden, men har pga utebliven medicinering rastlöshet i benen samt värk i ryggen
    så kan inte somna nu
    Jag brukar ju oxå spva gott, när du är här...hihi.
    Och jag brukar sova bättre när Jeppe är här men inte inatt.
    Stackare som har ont. Kyss
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:13:41 följande:
    Som sagt, förhoppningsvis har ni många tillfällen i framtiden att fira.. Det är bara jättekul att ni blivit tillsammans..

Tack!
    hehe JM kommer ju till o med överens med min exfru, har ju varit där o druckit kaffe 2ggr nu
  • Lenora

Skönt att se att man inte är den enda med "störd" nattsömn. Så vad gör ni då ni absolut inte kan sova och klockan är tre på natten?   

• Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:11:05 följande:
    Nja..bor ju lite långt ifrån varandra, men vi tar igen det nästa vecka. *ler*
    Grattis till dig och sambo. 
    9mil är ju inte långt egentligen, men eftersom vi båda har barn hemma denna veckan så....
  • MrC
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:14:28 följande:
    whoohoo MrC gör ett inhopp i tråden, akta så inte prosit ser dig

gå o lägg dig annars skvallrar jag för CM
    CM vet att jag sitter upp. Sitter ju i hennes soffa... i hennes lägenhet!
    Du tycker jag ska krypa ner med henne?
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:13:26 följande:
    jag kan vara svintrött så ögonen går i kors, och så lägger jag mig ner och då börjar det krypa i benen, efter 30min eller så så har jag inget annat val än att gå upp en stund.
    och nu blev det ju så att JM ropade på mig på msn i samma veva
    Jobbigt. Själv har jag nästan aldrig några trötthetskänslor.. Jag tänker ofta att jag ska lägga mig och blunda ett tag så somnar jag, men det är sällan jag känner mig trött då.

Detta 24timmarsamhället gör ju att man alltid har sällskap.. Och jag förstår ju att du vill prata med JM.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"