Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tänkte jag skulle våga mig hit för jag är ju faktiskt gravid :) hade tänkt vänta till efter VUL men har bestämt mig för att vara positiv och inte försöka tänka det värsta hela tiden.
    I morgon ska jag ringa kliniken och få tid för VUL. Går in i v 6 på tisdag så det borde bli ett VUL om 2 veckor ca.
    Kram på er

• Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-04 19:18:41 följande:
    Lindis: Det är omega 3 kapslar som ska vara speciellt anpassade för gravida (jag äter ju ingen fisk nu under graviditeten för det smakar för mycket fisk ).
    Aha... jag gillar fisk. Men äter för lite så det kanske kan vara något för mig:)
  • Lindis1974

Fick tid för VUL. 22 september . Känns långt dit;)
    Går in i v 6 i dag :)

• Lindis1974

Jag blöder nu. Vad ska jag göra? Ringa ?

• Lindis1974

Nu är jag hemma.
    Blev inte så mycket klokare. Dem såg gulsäcken. Den var 8 mm. Bör vara 10 i morgon. Men det var ok sa hon. pytte lite blödning kvar. Ja det är bara att avvakta och se om jag börjar blöda mer eller får ont.

• Lindis1974

Kelsson: vad mysigt det låter med sparkarna. :)

Ja låt oss hoppas. Inget mer blod nu i alla fall. Att det ska vara så jobbigt det här. Vill bara njuta ju !

• Lindis1974

Vickan1: ja samma här men sen fick jag galna smärtor oxå så det var skillnaden.
    Nu vet jag i af att det sitter något i livmodern Den ska bara fortsätta att växa oxå :)

• Lindis1974

Dealiy: vad roligt att vi ligger så lika :)
    Ser att du oxå fått en liten blödning. Man blir så jäkla rädd och för ett tag känns det hopplöst. Och värst av allt är väntan.
    Jag ska försöka vara positiv nu. Det som händer och händer. Man ska ju vänta barn och inte missfall även om det är lättare på något sätt att tro det värsta. Man är så knäpp. Kram till dig.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011