Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Åh speck. Jag är säker på att du är en underbar mamma. Jag har massor med vänner som känt som du första tiden.
Man får känna så och det är bra att du ortar av dig.
Stor kram
Åh speck. Jag är säker på att du är en underbar mamma. Jag har massor med vänner som känt som du första tiden.
Man får känna så och det är bra att du ortar av dig.
Stor kram
Dealiy: nej hjärtat syns inte så tidigt. 5+3 i går. Tidigast om en vecka bör man kunna se det. Men han mötte upp både hinnsäck och foster som var i perfekt storlek. Så nästa steg är att se hjärtat slå.
Kelsson: ja det känns skönt. Vore skönt att slippa flytningarna oxå. Känns rätt ofräscht. Men jag kanske får leva med dem ett tag till ;)
Ja jag har ju bruna flytningar men ska inte oroa mig så mycket nu. Det ser ju bra ut hittills. Tycker mest det är kläggigt.
Dealiy: det är säkert ingen fara och tänk på att det fortfarande är tidigt. Ser dem inget hjärta nu är det inte konstigt med det. Om allt annat ser ur att vara i sin ordning kan du andas ut lite grann. Förra gången jag var gravid syntes inte hjärtat i 6+3 men i 7+2 syntes det tydligt.
Det är ju så olika det där. En del ser hjärtat då och en del inte. Så bli inte livrädd om dem inte ser ett hjärta nu. Vet massor son gjort VUL och det har först inte synts något hjärta men en vecka senare full aktivitet.
Lycka till och stor kram
Härligt Dealiy :) skönt !
Vad trassligt det ska vara med dessa blödningar. Kan vi bara få slippa dem nu !
Jag blöder lite fortfarande. Brunt vattnigt
Vill bara att det ska sluta nu.
Kram till dig
Någon mer än jag som blivit så otroligt känslig? Bölar för minsta lilla på Tv. Har ju varit minnesprogramm hela dagen för 9/11. Var som att sätta på en kran. Kollar nu på frisörakuten. Samma där ... Min man tror jag blivit galen:)