Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack alla. Jätteskönt och känner mig mycket lugnare nu.
    Nu är det bara att invänta moderkaksprovet och sen vänta på svaret på det. Det kommer bli jobbigt men måste göras..
    Kram till alla <3

• Lindis1974

Kelsson: har inte fått tid ännu men tidigast i vecka 12 kan man göra det. Vi hoppar över KUB denna gång då det inte stämde ett dugg för oss förra gången. Då kan vi oxå göra moderkaksprovet tidigare än sist:)

• Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-22 17:05:20 följande:
    Lindis: Då har du ett par veckor dit. Njut av tiden för du är GRAVID!!! KRAM!
    Japp,det tänker jag:) kram
  • Lindis1974
    Najje79 skrev 2011-09-22 19:08:32 följande:
    dealiy och Lindis: Jag gjorde VUL i v 6+6, så nästan en hel vecka innan er, så då kanske det inte är så konstigt.
    Bara jag som nojjar.

Drömde i natt att jag skulle leta reda på en man, var tvungen att göra en väldigt invecklad hinderbana på vägen. Till slut hittade jag mannen som var en älva (??) och han sa "Du är inte gravid längre". Gissa om jag mådde dåligt när jag vaknade och nojjar över MA...

Eileen: Sicken en tanta då!!! Hur tänkte hon? Helt sanslöst hur en del människor beter sig!

Aurora: Nu är jag i v 8+2, Vul gjordes i v 6+6. Nästa VUL är på tisdag när jag är i v 9+0. Skönt att se ett slut på jobbandet. Det är du väl förtjänt!!
    ja det är ju egentligen pytt lite skillnad. Jag var i v 7+2 i dag och 4 mm större. Tror det växer typ 1 mm per dag nu så det känns som om du låg helt rätt:)
  • Lindis1974

Jag håller med dig Dealiy.
    Jag tror alla mina vänner son har barn dricker ett glas vin eller två till maten båda två någon gång ibland.
    Det går alltid att lösa om något akut skulle hända. Sen gillar jag inte alls att man ska leva i rädslan tänk om någon händer hela tiden. Livet är för kort för det.
    Alla gör ju såklart som den vill men det är vad jag tycker :)

• Lindis1974

Jag har varit gick 4,5 år. Skriver fortfarande mitt gamla efternamn när jag skriver under ex ett kvitto. Jag måste verkligen tänka efter. Älskar mitt nya efternamn men det hjälper inte :)

• Lindis1974

Jis: ja ibland undrar man hur folk är funtade. Varför säger man så? Vill man vara elak?
    Du är superfin:)

En fråga : har senaste vecka blivit så sjukt gasig. Hör det till? Någon annan med samma problem?

• Lindis1974

Jag är ju laktosintolerant så jag kan vara gasig men det här är galet. Tur det e luktfritt;) än så länge i alla fall...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011