Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack alla. Jätteskönt och känner mig mycket lugnare nu.
Nu är det bara att invänta moderkaksprovet och sen vänta på svaret på det. Det kommer bli jobbigt men måste göras..
Kram till alla <3
Tack alla. Jätteskönt och känner mig mycket lugnare nu.
Nu är det bara att invänta moderkaksprovet och sen vänta på svaret på det. Det kommer bli jobbigt men måste göras..
Kram till alla <3
Kelsson: har inte fått tid ännu men tidigast i vecka 12 kan man göra det. Vi hoppar över KUB denna gång då det inte stämde ett dugg för oss förra gången. Då kan vi oxå göra moderkaksprovet tidigare än sist:)
Jag håller med dig Dealiy.
Jag tror alla mina vänner son har barn dricker ett glas vin eller två till maten båda två någon gång ibland.
Det går alltid att lösa om något akut skulle hända. Sen gillar jag inte alls att man ska leva i rädslan tänk om någon händer hela tiden. Livet är för kort för det.
Alla gör ju såklart som den vill men det är vad jag tycker :)
Åh så vacker du är Vickan:)
Jag har varit gick 4,5 år. Skriver fortfarande mitt gamla efternamn när jag skriver under ex ett kvitto. Jag måste verkligen tänka efter. Älskar mitt nya efternamn men det hjälper inte :)
Härligt Najje
Jis: ja ibland undrar man hur folk är funtade. Varför säger man så? Vill man vara elak?
Du är superfin:)
En fråga : har senaste vecka blivit så sjukt gasig. Hör det till? Någon annan med samma problem?
Jag är ju laktosintolerant så jag kan vara gasig men det här är galet. Tur det e luktfritt;) än så länge i alla fall...