• Knytet

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hej alla, jaha då vågar man sig in här trots att allt är purfärskt och man nästan inte vågar tro att allt kommer gå bra ännu. Fick en liten brun flytning igår morse och tänkte att det var kört men sen kom inget mer. Tog ett nytt gravtest som var superstarkt så förhoppningsvis är allt som det ska ändå. Kanske det är 2 cellaren som kommer ut ? Terror. Längtar till VUL nästa torsdag.

ninina, vad är det jag hör. Lilla gumman vad du ska gå igenom. Usch och fy för livet ibland. Tänker på dig och står på din sida oavsett vad det blir med allt. STOR KRAM !!!

• Knytet

Najje, Kelsson, tack snälla ni. Har ont i huvudet idag och det kommer fortfarande lite beige brunt på pappret. Ska testa med veckoindikator ikväll tänkte jag. Blir jag mer orolig ändrar jag VUL tiden till nu på torsdag. Visst kan man redan vecka 6 se hjärtat om allt är som det ska ??

Någon annan som haft huvudvärk tidigt i graviditeten ? jag brukar ju ha det innan mens så jag nojjar ju lite över det nu också.....

• Knytet

MissCat och massa, jo ni har nog rätt, jag inväntar min VUL tid i vecka sju :). Kollade veckoindikatorn o fick 3+, det gjorde mig lite lugnare. Får försöka fokusera på lite annat för att få tiden att gå. Vi gifter oss i sommar så vi har ju att planera :D

• Knytet

Ninina, tack snälla. Ta hand om dig nu och gå o prata med någon om du känner att du behöver. Jag gjorde det en gång när hela min värld var i gungning. Kram vännen!!

Lulis, tack tack. Jag är JÄTTEGLAD :)

• Knytet

Kelsson, lite symptom men inte så värst mycket. Magen är svullen, helst på kvällen, brösten är lite ömma, känner av lite illamående som bara tillfälligt sköljer över mig o försvinner lika snabbt. Huvudvärken jag hade igår försvann, tack o lov. Jag kan vakna på nätterna o vara klarvaken o sen ha svårt att somna om. Är inte alls lika trött som under min spontangraviditet men då gick jag ju inte på östrogen piller o vaggisar. Svårt att säga vad som är vad :). För övrigt mår jag väldigt bra o känner mig glad o lycklig. Dock kommer det fortfarande lite bruna flytningar då och då, men jag känner mig inte alls lika orolig längre :). Hur mår lilla sessan ?

• Knytet

Det kanske blev ett kort besök hos er. Fick värk o sen kom rent blod. Är på väg till akuten men är ganska inställd på att det är MF :(

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011