• Knytet

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

kattm, underbara nyheter vad glad jag blir Solig. GRATTIS !!! Jag kom ju över till den här tråden efter att du mist lilla Ingrid, men jag läste ju bakåt i tråden. Gör mig så glad att höra att ni kommer vidare och framåt trots allt ni gått igenom. Nu ska du se att allt kommer gå fint.

MissCat, bra att läget frtsätter att vara stabilt och att du är under luppen. Känns tryggt.

Kelsson, hoppas på att man själv bär på en liten solstråle Glad.

Sunseed, hoppas du känner dig bättre nu och att du får järn utskrivet om det är det som behövs.

7879, hur mår du nu ? går gravidhormonerna att styra ?

EGO, går in i tredje trimestern om en vecka och mår toppen. Ska iväg till La Gomera med mamsen nästa vecka, ska blir så skönt att koppla av lite. Sen vill man ju inte flyga på ett tag...... Den 6 Nov ska jag till Aurorakliniken och diskutera kejsarsnitt. Skulle vara skönt att få ett slutgiltigt besked så man vet vad som gäller.

• Knytet

Kelsson, hihi, ser henne framför mig Glad

MissCat, j i början var det segt men sen tycker jag tiden har sprungit iväg. Ska shoppa stödisar inför flygresan i helgen..

Sunseed, grattis till lyckat VUL, Tweety, lilla pluttan/en och till att du mår bättre. Härligt Solig

• Knytet

Sunseed, jag har mått toppen henom min graviditet också. Inga hormonsvängningar eller nåt. Har aldrig haft så jämnt o gott humör någonsin förr så lång period :). skönt att slippa pms o grejer. Vecka 29 nu.... Kram

• Knytet

Najje, Kelsson, 7879, jotack humöret e på topp, men har lidit av riktigt dålig mage flera dagar nu. Får ta upp det med barnmorskan när jag ska dit. Skönt att känna Ludde sparka iaf så jag vet han mår bra o får sin näring. Mån som har tips vad man äter mot dirre ? Har druckit actimel o ingen fet mat o inga kryddor i flera dagar, utan någon skillnad :(

Ska ta bild när jag kommer hem från semestern på min kula :))

Kram på er !!!

• Knytet

Lulis, tack ska prova groggen när jag kommer hem på onsdag, tack snälla :)

Najje, Kelsson, tack, jag har mailat BM. Får se om hon har ngt förslag på något hag kan ta. Har en hemsk hemtesa framför mig imorgon på ca 16 timmar dörr till dörr. Inte kul o springa på toan konstant, hehe

• Knytet

Hej tjejer, tack för tips o omtanke. Är tillbaka i sverige och YES nu bajsar jag korvar igen. Har aldrig varit så glad att få se vad jag producerat som första toabesöket hemma. Haha

MissCat, du kan köpa blodtrycksmätare för hemmabruk på Jula för 399:-. Obehagligt med hög puls....

Sunseed, jag hade en period med näsblod o jag blöder aldrig annars. Det är vanligt när man är gravid. Slemhinnorna är sköra. Tänk på att snyta dig försiktigt bla. Jobbigt att det kom så mycket när du sov annars brukar det stoppa upp snabbt om man lutar huvudet bakåt.

• Knytet

7879, vilken fin mage Solig

MissCat, oj en stor en, tur det är snitt inpanerat kanske Flört Härligt med en liten weekend tripp. Håller tummarna för att joggingskrona ska passa så ni kommer iväg !!

Med mig är allt bra, vecka 30 nu. Var hos barnmorskan imorse och alla värden var perfekta. Imorgon ska vi till Aurorakliniken och diskutera kejsarsnitt. Får se hur det går.....
    Ska försöka få lagt upp en magbild också.

• Knytet

MissCat, du är jättefin :))

7879, fick mig ett gott skratt. Det är inte lätt med alla dessa viljor hihi

Sunseed, det är mycket tankar som väcks när man är gravid. Det hör till som en typ av förberedelse. Har vänner som tom gått o pratat med spec utbildad BM för att det blivit för jobbigt. MEN när bebben kommit har allt lossat o känts bra :)

• Knytet

Sunseed, UNDERBART. Grattis tjejen, både till sprattel plutten o det till bästa resultatet Solig

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011