Viksan: Ja.. vad är det för slags huvudvärk.. den sorten som gör ont? Nää men oftast ensidig, migränliknande, blir ljud o ljuskänslig och lite "dum i huvet" = kan inte ta in instruktioner så lätt, eller komma ihåg vad folk säger till mig ens medans vi pratar o sådär...
För mig har jag huvudvärk oavsett om jag jobbar eller är ledig, den var varje dag förut, nu är det bara ett par ggr/vecka. Däremot tycker jag att sjukskrivning hjälpt på så sätt att om man har skitont i huvet, så vill man ju inte hålla på o sjukskriva sig varje gång man får det - det funkar liksom inte. Så jag har ju varit på jobbet trots huvudvärk och då är det VÄLDIGT skönt att kunna gå hem kl 14 och lägga sig och ändå tjänat lite kosing under dagen.
Så sjukskrivning förbättrade inte huvudvärken, men livskvaliten för mig. 6 tim är mer hanterbart än 8, och man förlorar ändå inte SÅÅ mkt pengar på att vara sjukskriven 25%...
Jag har haft lite problem med yrsel men inte så mkt. Jag har dock väldigt lågt undertryck så de är blodtrycket som gör de för mig. När var du o kolla blodtryck senast? Vad är du i för vecka?
Alternativt kan det vara en idé för dig att börja äta Niferex o se om huvudvärken blir bättre av det.. Vad hade du för hb på inskrivningen?