Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Sunseed, jag kollade på babyvarlden.se och den säger 1,1 kg i v.29. 1 kg i v. 28. Jag tror att du kan vara lugn.
Sunseed, jag kollade på babyvarlden.se och den säger 1,1 kg i v.29. 1 kg i v. 28. Jag tror att du kan vara lugn.
Sunseed, han verkar iaf inte vara under normen. Har säkert varit större innan, så det är bra att de har koll. Hoppas du mår bättre också!
Stackars dig, Sunseed! Vet de hur du har fått blodpropparna? Krya på dig!
Sunseed, läste artikeln. Vilken tur att du fick hjälp i tid! Har beställt en räkmacka till dig för resten av tiden.
Kel, jag kan inte heller minnas att jag fick frågor om blodpropp. Under en behandling hade jag t o m flimmermigrän, men IVF läkaren kommenterade inte ens det när jag sade det till honom...
Miss Cat, beklagar verkligen din svärfar. Hoppas att ni kan njuta av dagen trots att han inte kan vara närvarande mer än i era tankar. Du är så duktig som orkar stå i med allt trots en liten bebis. Själv är jag för slö ens för att ta mig ut alla dagar.
7879, hoppas den lilla kryar på sig snart. Hur går det med amningen? Här är det status quo, dvs ersättning 1 gng om dagen ibland 2.
Eller hur, Sunseed?! Efter alla svängar så har jag inte så stort förtroende för läkare längre. Det är rätt ofta min husläkare säger samma sak, som jag har läst på nätet... Skönt att du mår bättre!
7879, lustigt att det är en viss tid hon kinkar. Skönt så länge amningen funkar.
Miss C, beklagar sorgen. Ta hand om er nu.
7879, vad är miniform?
Verkar som bara halva mitt förra inlägg kom med...
Knytet, vad obehagligt med andningsuppehållen! Vilket andningslarm har ni? Vi har en respisense ditto, men den är värdelös så vi använder den inte. Larmar när barnet andas... Vi är livrädda för PSD, så jag skulle vilja ha ett andningslarm.
Knytet, glömde.. Vilken söt liten kille!
Knytet, rör sig din bebis mycket i sömnen? Min ligger helt stilla när hon sover djupt, så jag tror att det är därför respisense inte funkar. Den har ju fått bra recensioner. Får väl göra ett nytt försök med den.
Bli alldeles kall när jag läser om din släkting! Det är så fruktansvärt så man klarar inte av att tänka på det.
Lycka till med flytten till den bästa staden.
Den här som Knytet och jag har sätter man i blöjan. Låg på tusen danska här. Sedan finns ju också de varianterna som man lägger i sängen. Vi har fått en sådan, men den funkar inte i barnvagnen pga att det finns stål i den.
Något som jag ångrar är att jag inte köpte en babynest, så att barnet kan sova tryggt bredvid en den första tiden. Finns tydligen en med andningslarm på www.babysense.se/. Lite dyr dock och man vet ju inte om den är bra.