Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vickan, vilken solskenshistoria! Mer sånt!
Fler drömmar då, jag drömde att jag på natten efter förlossningen låg ihjäl barnet, alltså att jag hade rullat över det och kvävt det. Det var fruktansvärt, ropade på hjälp men ingen kom. Såg min mamma som gmde dig bakom hörnet och inte ville komma, hon är ju barnmorksa och på BB då. Kan ju tänka er själva hur lättad jag var när jag vaknade.
Strössel, tycker det känns olustigt att du fortfarnde kräks! Tror inte att det gör barnet något, det tar ju det den behöver ändå, men trist att må så dåligt hela tiden. Det räckte gott med de tre första månaderna, tycker det var skitjobbigt att må så illa, när man måste funka som vanligt m jobb o familj (sonen framför allt). Verkligen trist att du har en dålig BM också, det hade jag sist. Hon glömde boka in mig på föräldrar utbildning (bland annat), o eftersom barnet kom lite tidigt belv det ingen sån för mig.
Kelson, har du provat att äta sötmandlar? Det mättar mer än frukt, och är bra mot illamåendet. Jag tyckte det funkade ok när jag mådde som mest illa.