Hej Allihopa, har missat mssor märker jag...
Jis, vilken idiot! jag kan förstå dem som snor cyklar, eftersom de vill åt pengarna, men att bara förstöra dem. Varför??? Tror du kan ta det på hemfösäkringen om den var låst o står på gården, men det blir ju självrisk på en tusenlapp... Men hellre det än två!
Tredjemaj, härligt!! Helt rätt att strunta i kub, jag hade nog inte gjort det igen med tanke på vad vi gick igenom.
Vickan, atntar att de redan vet att du är gravid?? Annars kan du ju ringa o be om en tidigare tid pga det?? Jag fick en tidigare tid för ett ingrepp för 2 år sen, eftersom det var precis innan midommar... Ingen som ville bli opererad då. Kanske kan det vara lite samma nu under semestern? Man vet ju aldrig, ring o tjata.
Kelsson, snopet att semestern redan är slut... Men det kanske är lite lugnare på kontoret under Juli om många andra är borta?? Hoppas det, så du kan ha det lite lugn i alla fall.
Spets, jag är i samma båt... Känner ingenting just nu! Tyckte jag kände bebsien förra veckan, varje gång jag åt något sött (en frukt eller så) spratt det till efter en stund. Nu har jag inte kännt någonting! Ska på TUL på torsdag, skulle just vara snyggt om det inte var som det ska nu efter allt...
Och jag som sa att jag INTE skulle nojja över vikten denna gång... Försöker verkligen, men jag ser ut som ett mumintroll just nu.. eller möjligtvis barbapappa.. bara i v 17, men har gått upp minst 5 kg. Jag är ju inte gravid i röven, men det ser ut som det tyvärr... kanske lite i låren också.. suck.
KRAM PÅ ER!!!