Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Massadillan: Ja man kan ha mer protein i urinen om man t ex har uvi. Tydligen kan man ha det när man har haft samlag med men det är bara något jag läst mig till här på FL, hur det skulle gå till vet jag inte. Vid UVI vet jag säkert eftersom mina läkare säger så, för de kollar ju mig noga nu. Lyssna på Kelsson med :) åk in så fort du känner av symtomen.
Mariza: Det där med att känna sparkar är otroligt individuellt. För ett par veckor sedan var jag lite orolig då jag kände han sparka lite då och då och det kunde gå ett par dagar emellan då jag kände han. Nu sedan en vecka tillbaka känner jag han varje dag. Detta är ju min tredje graviditet så då skall man ju känna lite mer säger de. Jodå min mage växer som den skall, jag känner att jag har växtvärk i den och är orolig för att få fler strimmor på magen ;P känns som om huden spricker. Du skall iaf inte vara orolig för att du inte känner bebissparkar varje dag, det kommer :)
Knytet: Ja ibland är det jävligt med illamåendet, Det gäller att jag äter något då men det är ju inte alltid man kommer på att man skall äta, eller att man har med sig något. Jag måste bli duktigare på att stoppa med mig saker i väskan helt enkelt.
7879: Lycka till på RUL på tisdag :)
Jag tycker det är så roligt att vi är fyra stycken som har så tätt mellan våra förlossningar