• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

jag kan baka lite muffins eller nått som vi kan fika med. Låter det bra?
    Jag har inte fått nått mail än, Axel kanske vaknade
    Jag är bortskämd med en snäll, lugn bebis..Waldemar blir bara arg när han är trött, hungrig eller har bajsblöja. Han ligger oftast och sover i sin insats eller i soffan. Han verkar helt nöjd med det. Väldigt skönt. 

• Jis

Känner samma sak med Anderskan, kan inte släppa det. Hoppas hoppas att det inte hänt något. Men vad skulle det annars kunna vara? Usch.

Jag bakar lite muffins tills imorgon, typ det enda jag är bra på att baka  

• Jis

Jag är på, kommer med bussen som är i närheten av dig Vickan 11.15 typ. Muffinsarna står i ugnen och jag har en pigg liten kille som gymmar loss och längtar att få träffa er alla..hans mamma oxå såklart

• Jis
    Vickan I skrev 2012-02-02 22:52:39 följande:
    Jis - ah men så bra då var det mysteriet löst.

Ses gärna hos dig Kasa får man in vagnarna om vi är flera? Kan man ta lite shopping innan/efter också!
    Haha, yep, jag som trodde jag hade koll på mina pinaler
    Åh, träffas i stan...åh, shopping Säger hon med typ noll kronor på kontot...*brööööl* 
  • Jis
    Vickan I skrev 2012-02-02 23:17:22 följande:
    Jis - ja men vi kan klämma, känna och drömma hahaha!
    Det kan man alltid.

Kolla in bilden på W, det tar på krafterna att träffa massa bebisar och deras mammor :) 

• Jis
    maria liam skrev 2012-02-03 12:20:31 följande:
    Jis: Fick min kudde idag, har exakt samma till vagnen och till sängen fast en större som jag köpte på minimundus hemsida och dom är jättebra. Nu köpte jag en liten till vagnen så nu ska jag slänga den platta från rätt start Glad
    Fick mina igår, riktigt bra. Slängde oxå ut den tunna från rätt start, nu ska hör motarbetas platt bakhuvud :)

Åh, var hemma hos min mamma å pappa idag, dom har varit borta tre veckor å dom slogs om att få hålla i W å dom var så impade hur mkt han vuxit å hur stark han var i nacken. Stoltare mormor och morfar får man leta efter :) 
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011