Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Deaily: Jag delammar ju bara, å då kan man få det tidigt...tyvärr
Lycka till hos läkaren imorgon, håller tummarna.
Kelsson: lägger ni aldrig ner Jenni? Hur får ni saker gjorda hemma?
Deaily: Jag delammar ju bara, å då kan man få det tidigt...tyvärr
Lycka till hos läkaren imorgon, håller tummarna.
Kelsson: lägger ni aldrig ner Jenni? Hur får ni saker gjorda hemma?
Va fin den var strössel! Jag har köpt en bok m vita tjockare papper i, där har jag klistrat in UL-bilder, gjort släktträd och skrivit hur W var i magen osv...kul att ha sen!
Du får beklaga dig hur mkr du vill Jordgubbe. Så det så. Å migrän är inte att leka med, jag hade turen att inte få det när jag var gravid. Jag opererade ögat förra hösten och då hade jag migrän i 45 dagar i rad efter det, jag tänkte ärligt ta livet av mig, det gjorde så ont så det inte var sant, Helt galet.
Här är det en jobbig dag, det är knappt så att W vill amma idag, han skriker, fäktas å vill inte alls. Ger honom ersättningen först å sen hoppas jag på det bästa, funkar sådär...*suck*
Vi har iaf varit på IKEA + att jag körde själv dit med honom, det gick toppen. Jag hade honom i framsätet, kändes bäst.
Åh, va fint det låter Karmosin :).
Karmosin: bra inlägg om amning, blir det ett barn nr 2 ska jag stå på mig mer ang tilläggsmatning och dessutom få bättre hjälp! Dock var det stressande att läsa om hur bra amning är osv.. Jag VET det men vad gör man?
Åh strössel, jag känner för dig, det var ju inte såhär det skulle bli ju :(
Jag tycker oxå att du ska skriva ner vad du gör på en dag, det är ju verkligen ingen lätt sak att vara hemma med bebis. Dom kräver väldigt mycket.
Försök att prata med honom, och jag tycker att du ska hitta på saker själv. Visst tar Liam flaskan? Då kan du ju boka in en middag/fika med en vän, bara känslan av att få lite egen tid är så guld värt.
Jag har lämnat W till min man 1 gång för att jag skulle träffa en kompis och äta middag, samma sak idag, ska på 60-års uppvakning och då kommer jag lämna W till P på hans jobb, han tycker att det är roligt att få ta hand om honom själv, samtidigt som han själv inser att det är mkt att fixa med.
Igen, prata, prata, prata det är det enda som hjälper. Och sen ska ni inte vara rädda för att ta hjälp av tex familjeterapi, det har vi testat och det var riktigt bra att få prata med någon som är helt oberoende.
Kram!!
Grattis Söte till bra resultat!
Skönt att ni pratade Strössel och att han verkade förstå. Nu hoppa vi på det bästa.
Jag vill passa på att tipsa om att Lindex har halva priset på reapriset Jag köpte allt detta för 199 kr, skulle kostat 800 kr.
Gud va folk är dumma, spelar roll HUR barnet kommer ut, så länge det kommer ut å mår bra. Puckon!
Nu ska vi bada i badkaret med W för första gången, hittils har vi kört i hans badbalja...detta ska bli spännande. Hoppas på succé :)