• Jis
    Luella skrev 2012-02-11 23:32:20 följande:
    Ja, det vill i alla fall jag ha. Jag skulle nog också få lite panikkänsla om det inte fanns där. Vilken tur att jag slipper köpa Geminin då 
    Verkligen!
  • Jis

Vickan, hans mage verkar klara det bra. Bajsar varsnnan vecka, typ lagom konsistens:). Han får vanliga NAN1 med 5 Sempers magdroppar (1 flaska). Jag har hört att NAN är mildare mot magen än Semper. Har inte hört det där m oljan, skumt. Visst är robotarna fina, jag har mailat BabyDesign om stt jag gärna kollar på en buttergly m robotarna på onsdag. Ska bli spännande!

• Jis

Söte: Tack. Jag hoppas att blödingarna slutar. Jag blödde av och till under 3 -4veckor, det var hemskt, det enda dom kanske kunde hitta som gjorde att jag blödde var att min livmodertapp låg lite dumt till å var känslig...

Vi tog inte reda på kön, för mig var det otroligt bra peppning under förlossningen, jag var så sjukt nyfiken på om det var en pojke eller flicka i magen. Vi hade även gissningslek med hela personalen på SÖS förlossning, skrev in i ipaden om vad alla gissade på, kön, vikt och längd
    Inför nästa barn så kan jag tänka mig att ta reda på det, men då är det en annan grej, den första magin med att vara gravid är ju lite borta (det där med att få uppleva allt för första gången).
    Ang vagn så köpte vi en mörkblå Brio Go, tänkte att det funkade ju till vem det än är som bodde där inne  

• Jis

Jag har börjar träna hemma, inget super-avancerat men uppenbarligen försvann både min kondis och min styra när W byggde bo. Jag tränade mitt program igårkväll (20 burpees, 20 situps, 20 armhövningar, 20 sving med kettlebells och 20 benböj, allt detta gånger 2 samt plankan i 2 minuter) å jag har sån träningsvärk i lår och bröstmuskler idag, kan knappt dra vagnen. Haha! Vekling. Jag som var väldigt vältränad innan och körde med lätthet 2 dubbelpass..undrar om det kommer tillbaka? Någon som vet?

Lulis, åh, snart är det dags, är allt under kontroll? Så spännande.

Kelsson: Usch, rotfylning låter verkligen inget kul, å dessutom så dyrt. Jag har aldrig lagat en tand så jag vet inte ens hur ont det kan göra..men jag har haft tandvärk pga visdomständer ett par ggr + dragit ur en å det gjorde sjukt ont!

Jag har runt W i BBn nu på kvällen typ en timme, å jag fick ont i ryggen, så en Becco kommer sitta fint! 

• Jis

gud va roligt Najje, grattis, vagn är stort!
    Speck, jag litar på dig, känns just nu som jag är läääängst ner i på kondis/styrke-listan.

Är det btw någon som sett min lilla bebis? Det går så snabbt..Här var han dessutom "bara" 7.5 veckor. nu är han snart 9...Buhuu!

• Jis

Grymt Speck! Härligt.
    Tror att storlek 36 var en sån storlek jag hoppade över Jag kör vidare med min träning, det är jobbigt men nödvändigt. Har dessutom skruvat ihop en soffa idag, blev väldigt fint. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011