• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje79 skrev 2012-02-17 10:48:16 följande:
    Luella: Visst gör det! Glad. Stort grattis till viktnedgång, vad duktig du är!

Jag sitter och funderar över kudde, blir så himla förvirrad, varför står det olika överallt?? De ska ha en platt kudde, de ska ha en fluffig kudde, de ska inte ha en kudde... ggaaahhhhh! Vad ska man lita på?

Täcke struntar jag i, de kommer få sova i pyjamas med fötter med en tunn filt, blir det för varmt tar jag bort filten och om det blir för varmt får de sova i body.

har ni både madrass och bäddmadrass?? Eller räcker det med bara madrass? Har ni vanliga lakan eller dra-på-lakan?

Måste man ha åkpåse i vagnen april eller räcker det med vanligt täcke? Vi fick ju med fyra täcken när vi köpte vagnen och lakan och bäddset. Går det bra att ha det istället för åkpåse?

Är alldeles förvirrad!!!
    Åh, jag vet hur det är.
    Så här har vi gjort.
    W sover i PJ  och strumpor med en bomulls filt, det räcker gott. Dom är varma.
    Vi har madrass å sedan på den en bäddmadrass, vi har både kört med dra på lakan och vanliga. Dra på är ju rätt smidigt.

Jag har inte haft åkpåse till W alls, i hans vagn ligger det ett fårskinn i botten på madrassen, sen har han sina kläder + overall, mössa,  vantar och älgskinns tossor. Bomullsfilt och sedan ett täcke och sedan har jag det där skyddet på vagnen så att det är vindtätt- Det är lättare att ta av o man har fler lager tänker jag.
  • Jis

Mia Liam, åh jag tänker på er och på mamma. Håller tummarna att allt går bra (vilket det såklart kommer göra!)
    Kasa: Jag kommer gärna och fikar, åker till Skåne idag och kommer åter på  onsdagkväll men efter det kan jag. När är sportlovet här?
    Luella: grattis, vad duktig du är. Hejja hejja! 

• Jis

Luella: W sover i soffan, insatsen eller i nestet i vardagsrummet tills det är dags för sista matningen. Sen går vi in till hans säng å om han är vaken kör vi tre carv m hans Barbapappa mobil som snurrar och sen släcker vi. Jag gillar att ha honom nära å höra honom andas. Får helt enkelt köra på m näsfridan imorgon, han är inte jätte snorig men man hör det iaf. Bilresan till Vellinge gick toppen, W somnade innan s-tälje å sov till Jönköping, där blev det mat, nu blöja å ligga i vagnen i 1.5 timmar. Sen iväg igen, nu somnade han efter 20 min å sov till avfarten! Toppen!

• Jis
    Jis skrev 2012-02-18 14:03:55 följande:
    Är nu stolt ägarinna av en Beco butterfly 2, blev ingen m robotar utan budade hem en m mönster på Tradera för 1085 kr. Den var knappt använd! Toppen.
    Inser nu att den kanske inte var så himla snygg, men va sjutton...

• Jis

Najje:den blir säkert bra, annars klär jag om den :) Vickan: åh vilken pärs! Är det magen tror du? Vi testade att suga ut snor, det kom litegrann men koksalt funkar bättre. Jobbigt att se honom täppt bara:/.

• Jis

Vickan, jag lider med er. W skrek som besatt idag (typ 3min) å jag fick panik när inget hjälpte! Gud va maktlös jag kände mig! Allt man vill är ju att dom ska vara glada å nöjda! En fråga om Becon, hon som sålde den hade lådan kvar men det skulle kosta 100 kr extea att skicka med den, om jag säljer den vidare sen bryr man sig om om det finns en kartong till eller inte?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011