Tredjemaj, jag tror också att det är sparkar du känner . Köttfärsen har du ju redan bestämt dig för att inte äta, jag hade inte ätit den utan här hemma är det min man som får äran att äta sånt som jag inte litar på.
Ang babyskyddet så håller jag med dig Viksan om att dom blir himla trånga på slutet. Eftersom Brio Go-skyddet funkar upp till 13 kilo så kunde vi ha det länge, längre än 1 år för hon växte inte ur det på höjden heller. Men jag tror att alla vi hatade det på slutet och var glada när vi glömde det hemma och fick köpa nytt och fint. Nu hatar hon iofs att åka bil rent allmänt men det är väl en annan sak. Jag får se hur länge vi har babyskyddet till nästa knodd.
Vickan, så himla bra att du frågade om overall till vintern. Nu har jag kommit till skott och provat overallen från förra året och hon kan faktiskt fortfarande ha den. De är fortfarande en aning långa i benen. Ev får jag köpa ny efter halva säsongen men då brukar det vara så utplockat så jag köper nog en större som hon även kan ha nästa år till hösten.
Men märke, vi fick en jättefin overall från Reima av min mamma och den har varit hur bra som helst. Den ser dessutom helt ny ut trots att dottern går på ur och skur-dagis och hon hade den hela förra vintern. När vi köper ny blir det helt klart Reima igen. De senaste åren gör dom overaller som går bra att ha i torkskåp vilket är viktigt när barnet går på dagis.
Hoppas att Speck är på BB nu, det vore ju så kul om det kom igång.