Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Skatten, har du gravidkudde? Jag köpte min från www.kopabarnvagn.se den räddade mig många nätter! Bra avlastning!
Skatten, har du gravidkudde? Jag köpte min från www.kopabarnvagn.se den räddade mig många nätter! Bra avlastning!
Stor stor kram Kattm! Ni finns i mitt hjärya och jag fortsätter att tända ett ljus för Ingrid varje kväll!
Stort grattis marsbebisar. Berätta mer om dom små:)
Usch va jobbigt Jordgubbe. Finns det ingen hjälp du kan få?
Skönt att vattengympan hjälper Jordgubbe
Vickan, stackare. Kan det inte vara nog för er nu?
Skönt att han verkar pigga på sig iaf och att mannen kom hem tidigare.
Kram
Massadillan, jag hade samma sak jag, det var super läskigt med "suget" men det gick över. Min BM sa att det var fullt normalt. Hoppas det ger med sig.
MariaLiam, men usch, jag som trodde att din mamma hade fattat galoppen när du sa till henne sist. Vad ledsen jag blir. Du gör inte fel alls, du kan ditt barn bäst och du vet ju vad han vill ha, din mamma har ingen aning...alla barn är olika och igen du vet vad Liam vill ha. Stå på dig! Kram
Kasa, säg till nr du har sale, jag kommer å hänger på låset
Vickan, det låter dessvärre som ett typiskt amerikanskt bolag, dom har noll koll på svenska regler osv. Eller det har dom men dom skiter i dom. jag blir så förbannad på det. Man har rätigheter i detta landet. Hoppas han hittar nått bra jobb när han är ledig. Det låter ju ohållbart.
Carlan, min mens kom efter 9 veckor, sen kom den prick 26 dagar senare som den alltid gör. Det positiva var att min mensvärk nästan borta! Skönt!
Najje. åh vilken härlig mage. Njut av sista tiden med magen, jag kan säga att jag saknar den, massor