• Jis

Jordgubbe, jag kan bara lovorda vår Brio Go. Den är fantastisk på alla vis. Klarade av att köra i mkt snö här för någon vecka sedan, den är lätt att köra, lätt att vända på samt att det är toppen att du superlätt fäller ihop vagnen. Den är dessutom rätt lätt + att den har sjukt skönt handtag för att inte tala om varukorgen.
    En annan sak jag verkligen uppskattar är hur lätt det är att sätta i babyskyddet på vagnen med hjälp av två adaprtar. Idag somnade W i bilen (som vanligt) å vi skulle in på massa ställen, då var det superskönt att bara ta ut stolen å klicka fast den på chassit och han sov gott vidare.

Jag kan inte vara gladare för vagnen. Äntligen en sak som är snygg och bra.

Denna har vi. Eftersom vi inte visste vem det var i magen så köpte vi en mörkblå med vitt chassi, den är väldigt snygg och stilren, 
  • Jis
    Vickan I skrev 2012-02-25 23:40:17 följande:
     Vagnar med små framhjul/svängbara har en tendens att ha korta sittdelar som relativt snabbt blir för små. Det gjorde ju inte mig ngt då det gav en anledning att köpa ny vagn då haha.
    Så upplever jag tex Buggan, den ser sjukt liten ut i mina ögon..det kanske den inte är, men om jag jämför med Brion så är det stor skillnad. Tycker att Go:n är bra på det sättet oxå, att det är en vagn att växa i. Å med facit i hand hade vi inte kunnat ha så många andra vagnar, herregud, W var var 65 cm lång redan när han var två månader...han kommer ju växa ur denna liggdelen inom en snar framtid...
  • Jis

Luella:  imorgon ska jag på informationsträff på Itrim. Ska bli så spännande. Är du nöjd med dom? Tränar du där? Vad betalar du? Visst körde du på handfast modellen va? Tusen frågor

• Jis
    Luella skrev 2012-02-28 12:38:57 följande:
    Är det någon som är intresserad av en fika eller promenad i stan imorgon?
    Jag tar gärna en promenad, jag ska till Itrim kl 11 påHälsosamtal, men efter det kan jag.
    Hur ser det ut för en andra? 
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011