Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Noooo Vickan. Lämna tillbaka å gå till ringen :)
Noooo Vickan. Lämna tillbaka å gå till ringen :)
Jordgubbe, jag kan bara lovorda vår Brio Go. Den är fantastisk på alla vis. Klarade av att köra i mkt snö här för någon vecka sedan, den är lätt att köra, lätt att vända på samt att det är toppen att du superlätt fäller ihop vagnen. Den är dessutom rätt lätt + att den har sjukt skönt handtag för att inte tala om varukorgen.
En annan sak jag verkligen uppskattar är hur lätt det är att sätta i babyskyddet på vagnen med hjälp av två adaprtar. Idag somnade W i bilen (som vanligt) å vi skulle in på massa ställen, då var det superskönt att bara ta ut stolen å klicka fast den på chassit och han sov gott vidare.
Luella: imorgon ska jag på informationsträff på Itrim. Ska bli så spännande. Är du nöjd med dom? Tränar du där? Vad betalar du? Visst körde du på handfast modellen va? Tusen frågor
Blir det någon fika i veckan?
Onsdag skulle funka för mig.
Grattis Lulis till lilla Elin, men usch vilken förlossningen. Bra att du går och pratar med någon helt klart.
Kram!
Vinterbebis: vi har ett Sleeoyhead neste, funkar toppen! Kan varmt rekonmendera det! Kolla på Blocket, vi köpte vårt beggat för 700 isf 1500 kr.
Kasa, var rädd om dig!