• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje: hur går det? Vad sa dom? Är så nyfiken.

Luella: gud va duktig hon är ändå..det kommer ju hända olyckor men snart har hon koll på läget.

Åh va segt det är att bara äta soppor...tredje dagen idag. Seeeeegt! 

• Jis

Men ärligt, jag gör det gärna. Det är ju super viktigt att du får i dig nått att äta. Utan mat ingen energi och då kommer du aldrig orka. Det år ju säkert. 

Jag skulle kunna göra smoothies eller nått som du lätt kan sörpla i dig, nått som kan stå i kylen som du bara kan ta. Sen kanske lite choklad på det

Säg till, jag fixar det.

Kram! 

• Jis

Åh va arg jag är. P och jag hoppade på 4:ans buss med W (som dessutom mår dåligt, vaccinering idag å han har varit otröstligt på eftermiddagen). P hjälper mig på med vagnen och gå då in på mittensektionen på bussen. Han står med mig i typ 1 minut, sen inser han att bussen inte åker å då går han fram å ska blippa sitt kort. Då får han inte åka med för busschauffören. P förklarar att han missat att han skulle blippa kortet å ber om ursäkt. Då blir busschauffören arg å skäller ut P efter noter å säger att P inte får åka med å om han inte går av kommer han tillkalla väktare.
    Så vi fick hoppa av alla tre. Helt sjukt... 

• Jis

En fråga, när era bebisar var 3 månader hur åt dom då på natten? Vaknade dom på natten eller sov dom? Fick nämligen ett maildär det stod att nu brukar de flesta barnen inte längre vilja äta på natten. Känns som att de flesta bebisarna jag vet om vill ha mat på nåtten även efter 3 månader? Eller? W vaccinerades igår, å han fick ingen feber igår kväll, skönt. Dock skrek han som en besatt i typ 30 min, det gick inte att trösta honom. Så hemskt!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011