Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kollar på 3:an Drömmen om ett barn, verkar vara ett bra program.

• Najje79

Har varit bortrest hela helgen så jag har nu läst igenom allt ni skrivit.

Har åkt på en megaförkylning, kan det vara farligt för bebisarna? Lite feber, mitt första MA hade jag jättehög feber i v 10 och det var nog kroppens sätt att försöka visa att det var något fel, så nu är jag orolig att det ska vara något fel... att jag aldrig kan sluta nojja!

Går in i v 12 idag!

Annars mår jag bra, lite illamående av och till och megatrött.

Hur mår ni andra?

• Najje79
    Kelsson1 skrev 2011-10-11 11:44:19 följande:
    Najje: Ta alvedon mot feber så ska du se att det går bra. Är du orolig ring till BM eller vårdcentral! STORT GRATTIS TILL V12!
    Går det bra med panodil?
    Tack, det känns skönt att ha nått "den magiska gränsen"!
  • Najje79
    strössel skrev 2011-10-11 12:24:37 följande:
    Najje: Grattis till v 12 panodil går jättebra , jag brukar ta panodil zapp !
    Tack vännen, ja det tar jag också.
    Hur går det i lägenheten? Du tar det väl lugnt! =) Kram!
  • Najje79
    Speck skrev 2011-10-11 20:23:58 följande:
    Najje: grattis till v 12, ring din bm om du är orolig över febern!
    Tack så mycket! ja, jag ska ringa henne imorgon, ska fråga om KUB då och ska passa på och fråga om förkylningen.
  • Najje79

Jis: Vad skönt att allt var bra med Flavio, bra att du åkte in!

Var köper ni varma vinterjackor? Jag måste ha en och magen har redan börjat svälla (mest tarmarna, men snart blir det nog bebismage) så jag får inte igen mina gamla vinterjackor. Men vart köper man dem? Hittar inga mammakläder överlag ute i affärerna (förutom på H&M). Finns det nått på nätet?

NN81: Hur gör ni med bil och tvillingvagn? Vi har en Audi A4 Avant (combimodellen) och har kollat på Carena Double Swing, tror den ska få plats i vår bil, känns sjukt att köpa två bilar för att få plats med en vagn (vi måste köpa en bil till eftersom min man pendlar till jobbet och jag vägrar gå i snö och halka när jag har bebisar i magen, ramlade säkert 50 gånger förra året och slog mig riktigt illa). Hur tänker ni??

• Najje79

Strössel: Gratta din man från mig, vad roligt och vad skönt att ni slipper oroa er för pengarna. Ett heltidsjobb är ju suveränt!! Bra jobbat herr Strössel!!! Visst blir det tufft i början med dubbla jobb, men det fixar ni! Kraaam!

• Najje79

NN81: ja, det blir absolut takbox för oss, det har vi bestämt. Vi har all släkt långt borta och ska vi få plats med allt måste vi ha takbox. vad har ni för bil?

• Najje79

strössel: Åh, vad fiiin du är!! Hjärta  Längtar tills det syns på mig, inte bara tjockismage... Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011