Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Suck, här har det varit förkylningskaos hela veckan. Men passar på att skriva lite nu när sonen är hos pappa :)
Najje: Åh vad härligt att bebisarna mår bra och att du har gått förbi den mest kritiska perioden! Nu får du passa på att njuta!
Carlan: Jag väntar också min andra unge och har också rejäla förvärkar som gör ont. Fick också höra från bm att det är vanligt.
Vickan: Obehagligt med högt blodtryck Fast vad spännande med bara 11 dagar kvar till BF!! Skönt att det är så nära bf så du slipper gå med det höga blodtrycket så länge
Jordgubbe: Stort grattis till plus och välkommen!! Vad härligt!
Ang Sthlmsfika: Jag kan de flesta eftermiddagar / kvällar nästa vecka, sonen är hos pappa. Så bestäm ni som jobbar, säger jag med.
Ego: Här börjar man känna av den där tröttheten i och med att det börjar närma sig. Har inte ork till något, men det är väl bara att stå ut.
Mina förvärkar är inte lika starka längre, men igår krampade det rejält en stund. Vet inte om jag ska höra av mig till BM om Bricanyl, vilket läkaren sa att jag skulle om det inte lugnade ner sig på en vecka. Får se hur det utvecklar sig under helgen och ringer kanske på måndag.
Längtar fasligt efter julafton detta år - då man får mysa med sin lilla bebis!