Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck o Kelsson: Vet inte riktigt om TENS hjälper. Gjorde bara ont efteråt, lite bättre en stund på kvällen. Men dagen efter var det igång igen. Har bara prövat två ggr än så länge. Hyr genom sjukgymn för ca 100 kr / mån om jag bestämmer mig för den.
Lillstintis: Vad jobbigt för dig att du också har ont. Jag känner när jag rör mig på natten i ljumskar och höfter, och eftersom jag har någon form av diskbråck också så ilar det ut i benen när det är som värst - då hjälper det att ligga med onda benet högt. Måste alltid sova med en tjock amningskudde mellan benen, annars gör det ont. Tar alvedon när det är som jobbigast, då blir det lite bättre i a f. Jo jag har pratat med BM och fått till för att prata med läk om hel sjukskrivning. Kommer ju inte ens fram till jobbet längre. Och att gå med rollator känns trist!
Strössel: Vad bra att det kändes bättre för din kompis med rollator. Jag känner bara att det är lite pinigt att gå runt med ett sånt åbäke. Suck.
Kelsson: Grattis till vagnen! Som sagt är Emmaljunga jättebra vagnar, har alltid känt mig trygg med min City jet - superkvalité.
Speck: Haha, jag och mamma har varit där sedan barnsben, så det är lite nostalgi för min del. Salladen är jättegod, tycker jag iaf
Ego: Nu ska jag åka till Arvika över helgen och bara slöa hos svärföräldrarna! Vi hörs nästa vecka - hoppas ni alla har det finfint