Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jordgubbe. Vi visste att vi skulle ta bort barnet om det bar på trisomi 21 eller 18 och 13. Därför var det inget vidare med KUB. För oss visade det helt fel och det drog ut på tiden eftersom att vi efter det måste göra MKP.
    Nu går vi direkt på MKP då vi inte litar ett dugg på KUB utan vill ha ett korrekt besked direkt.
    Skulle det vara kromosomfel igen så skulle vi avbryta igen.

• Lindis1974

Ja Jordgubbe. Vi avbröt i v16. Januari i år.

• Lindis1974

Jordgubbe: jag har oxå migrän. Min BM sa att om jag besväras mycket så ska jag prata med min läkare för det ska tydligen finnas något man kan ta. Hon visste inte vilken medicin det var.
    Jag har haft två anfall hittills och blir det fler ska jag kontakta min läkare. Alvedon kan jag lika gärna vara utan. Det hjälper inte mig ett dugg.
    Hoppas du får hjälp. Migrän är gräsligt.

• Lindis1974

Godkväll:)
    Har upptäckt att jag mår sjukt illa av mitt val kvinna som innehåller folsyra. Någon annan som varit med om det? Tips?

• Lindis1974

Kelsson. Ja jag är säker. Mår aldrig illa innan jag tar dem och nu har jag googlar lite och det verkar vara vanligt. Ska vara mer noggrann att ta dem i samband med mat. Det ska visst underlätta lite :)

• Lindis1974

Ja jag brukar ta dem när jag äter men sista veckan har jag glömt ... Och fått tagit dem sen.
    Skönt om det kan gå över då jag mår ganska bra annars :)

• Lindis1974

Kelsson: jag med :) men jag lyckas glömma ändå ... Förvirrad eller nåt !

Usch vad jag har flytningar. Mest vita men även en hel del gula. Känner mig aldrig fräsch.
    Har ni haft mycket flytningar? Kan man göra något åt det?
    Vad frågor jag har i dag :)

• Lindis1974

Tredje maj: ja det ska jag göra. Dem är slut snart så så testar jag några andra.

• Lindis1974

Kasa: ja. Jag fryser när jag lägger mig. Sen vaknar jag sjöblöt ...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011