Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Dealiy: jag är inte orolig alls. Har inte hunnit bli det tror jag. Oroar mig så mycket för allt annat så just nu finns ingen tid över.
    Hur värkar och krystvärkar känns vet jag ja ju redan. När vi var tvungna och avbryta fick jag genomgå en vanlig förlossning. Men denna gång blir det lite skillnad på bebisen storlek.
    Mitt råd är att inte prata så mycket om det med andra. Folk har en tendens till att skrämma upp oss. Även om det inte är medvetet ;)

• Lindis1974

Tack snälla Lulis för svar. Jag hade 97 i dag. Är sjukskriven en vecka. Får se sen.

• Lindis1974

Grattis Najje. Skönt att du får vara hemma nu.

• Lindis1974

Enya: jo jag är väldigt trött. Sjukskriven denna vecka och hoppas hämta lite krafter. :)
    Hur mår du?

• Lindis1974

Najje: just nu inget vidare men det går över.
    Fina namn ni tänker på. Adrian är ett favvisnamn.

Tänkte på en grej. Föds det fler pojkar inom IVF än flickors. ? Verkar så här men kan inte hitta någon statistik på det. Någon som vet ?

• Lindis1974

Dealiy: rå lök är nog det äckligaste jag vet ...
    Jag äter sött utom rå lök. Men tack ändå
    för tipset :)

• Lindis1974

Luca är ju jättefint. Vi funderar på Julian om det blir en kille. Men vet inte om jag gillar de eller inte .. :)
    Tredjemaj: nej. Även om jag är nyfiken så ska vi inte kolla kön Min man vägrar och skulle jag kolla så kan jag inte hålla mig så det är lika bra:) jag mår faktiskt inte illa alls. Tvärtom... Men jag har väldigt lågt blodvärde och blir så påverkad av det.
    najje: jo jag är sjukskriven denna vecka och ska till doktorn på torsdag. Får se vad han säger.

Alla bebisar är så söta ! Är det ingen som har lite fina magbilder att visa? Var ett tag sedan :)

• Lindis1974

Jordgubbe: vi köpte efter RUL ett par saker som det var rea på då och sen har jag köpt lite kläder på Tradera. :)

• Lindis1974

Ja magbilder :) ska lägga upp en på mig oxå :)

• Lindis1974

I bak kommer vi ha den. Krockkudden finns ju i fram och den vill vi inte koppla ur. Dessutom rekommenderar försäkringsbolagen att ha den i bak. Det skall vara säkrare. Vet inte om det stämmer men vi kör på det ;)

• Lindis1974

Enya: jag tror alla jag känner med bebis har bebis i bak då det är mkt säkrare. Även när dem kör själva. Börjar bebis att skrika eller så ja då kan man köra in mot vägkanten. Det går ju inte hålla på med bebis ändå när man kör.
    Men jag förstår din tanke att det skulle känns konstigt. Det är förmodligen en vanesak :)

• Lindis1974

Nu har jag beställt en sån bok. Tack för tipset !!!!! :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011